چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری - عضو مجلس خبرگان رهبری

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نور قرآن، فقط در مکتب اهل بیت(ع) تجلی می یابد و نورانی بخش خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، مراسم افتتاحیه دارالقرآن ناحیه یک اهواز امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین حیدری ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری فاطمیه با اشاره به آیاتی از قرآن کریم و احادیث پیامبر اکرم(ص) بیان کرد: قرآن نوری است که خداوند برای نورانی کردن زندگی انسان نازل کرده است.

وی ادامه داد: نور قرآن بصیرت آفرین است و شخصی که دارای بصیرت باشد قدرت تمییز بین خیر و شر را دارد، با بصیرت و نور قرآن حرکت می کند و سعادت و حیات معنوی خود را تضمین می کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نور قرآن، فقط در مکتب اهل بیت(ع) تجلی می یابد و نورانی بخش خواهد بود، افزود: اشخاصی که مانند وهابیون می خواهند از طریق غیر اهل بیت(ع) به نور قرآن دست یابند و همانگونه که دلشان می خواهد آن را تفسیر کنند، مسیرشان به گمراهی و ظلمت ختم می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری با قدردانی از خیر دارالقرآن، گفت: عمل این خیر مبنی بر تبدیل میراث مرحوم به دار القرآن می تواند الگویی برای دیگران باشد.

در این افتتاحیه مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان، رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز، معاونین، مدرسین و جمعی از دانش‌آموزان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha