شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
مهدوی ارفع

مسئول نهضت بین المللی نهج البلاغه خوانی گفت: اگر نظام زودتر تکلیف بی‌حجابی را روشن نکند در کف خیابان تقابل مردم با مردم خواهیم داشت و اگر با جهاد تبیین مشکلات را حل نکنید تقابل بعدی در میان پدر و فرزند و مادر و فرزند رخ می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا مهدوی ارفع امروز در اجتماع روحانیون و طلاب استان با بیان اینکه از منطق قرآن شرط پیروزی جبهه حق پیروزی ولی جامعه است، گفت: قرآن کریم در آخرین سوره ملک امام را به آب گوارا و مایه حیات تشبیه کرده است و کسی که به آب اطمینان داشته باشد تشنه نمی‌ماند که حضور امام در جامعه نیز همین گونه است و کسی که به امام اطمینان داشته باشد تشنه نمی‌ماند.

مسئول نهضت بین المللی نهج البلاغه خوانی ادامه داد: حکیم جامعه زمانی که صف‌بندی دشمن را می‌بیند آینده را پیش‌بینی می‌کند و به خودی‌ها می‌گوید اما وقتی نااعتمادی ببیند به جد ناراحت می‌شود. عمار و یاسر افرادی بودند که به رهبر خود اطمینان داشتند لذا گره‌ای نبود که باز نشود.

وی افزود: حکم جهاد تبیین حکم جدیدی نیست بلکه اولین بار حضرت علی علیه السلام حکم جهاد تبیین را دادند که در خطبه ۲۱۶ نهج‌البلاغه نیز آمده است، اما باید دید مهمترین چیزی که باعث شده جهاد تبیین فراموش شود و مقام معظم رهبری حکم مجدد در این مسئله صادر کنند چه بوده است؟

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی ارفع ادامه داد: سال گذشته امام جامعه دستور جهاد تبیین را داد و اگر شمای بیننده و شنونده جهاد تبیین را در استان‌ها انجام داده بودید این اغتشاشات رخ نمی‌داد و اکنون نیز اگر کوتاهی کنید با فرزندان خود در منازل درگیر می‌شوید.

وی اظهار کرد: اگر نظام زودتر تکلیف بی‌حجابی را روشن نکند در کف خیابان تقابل مردم با مردم خواهیم داشت و اگر با جهاد تبیین مشکلات را حل نکنید تقابل بعدی در میان پدر و فرزند و مادر و فرزند رخ می‌دهد.

مسئول نهضت بین المللی نهج البلاغه خوانی بیان کرد: جهاد تبیین سه محور کلی مسئله کارآمدی نظام، رفع شبهات و افشای چهره دشمن به ویژه آمریکا را دارد.

وی در پایان افزود: متأسفانه امروز در ذهن جامعه ما رژیم طاغوت را قدرتمند نشان می‌دهند که با مدارک خودشان می‌توان ضعف و فساد این رژیم منحوس را تبیین کرد.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ی IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    0 0
    یعنی مردم را بیندازیم به جان هم؟!!