دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مجلس شیعه لبنان

حوزه/ مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان اقدام توهین آمیز که در چارچوب برنامه طنز یا غیره انجام می گیرد و مسلمانان شیعه و اعتقادات آن را هدف قرار می دهد را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان اقدام توهین آمیز که در چارچوب برنامه طنز یا غیره انجام می گیرد و مسلمانان شیعه و اعتقادات، مقاومت و سرزمین آن را هدف قرار می دهد را محکوم کرد و آن را در جهت خدمت به پروژه صهیونیستی دانست.

مجلس اعلای شیعه تصریح کرد: کسانی که در پشت شعار آزادی بیان و رسانه پنهان می شوند تا به کرامت و آبروی مردم بی احترامی کنند، تنها دیدگاه و فرهنگ بی ارزش خود را بیان می کنند.

مجلس اعلای اسلامی ادامه داد: آنچه موجب این اقدام رسانه ای شد، بی توجهی دولت و مسئولین نظارتی به مسئولیت خود است. آن ها باید جلوی این بی اخلاقی ها را بگیرند و آن ها را مجازات کنند.

مجلس اعلای شیعیان لبنان این بیانیه را به مثابه هشداری برای انجام اقدام قانونی دانست و افزود: اهالی شریف رسانه باید از رسالت رسانه ای خود که حرمت آن نقض می شود، دفاع کنند.

این مجلس تصریح کرد: برخی از اشخاص بی دین و بی اخلاق که ارزش های ملّی و اخلاقی را به بازی می گیرند، از رسانه سوء استفاده می کنند، لذا این دزدان رسانه ای باید از این ساختار بیرون بروند و ما از طریق قانون و قوه قضایی این مسئله را پی گیری می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha