چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر/ کنگره بین‌المللی استاد فکر

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مصباح از برگزاری همایش بین المللی با عنوان علوم انسانی اسلامی در اندیشه های آیت الله مصباح یزدی در خرداد ماه سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین علی مصباح، در اختتامیه دومین کنگره بین المللی«استاد فکر» بزرگداشت آیت الله محمدتقی مصباح یزدی (ره) با اشاره به اینکه در این سه روز از سوی اساتید و اندیشمندان پنجاه نشست علمی در موضوعات مختلف برگزار گردید،گفت: اساتید در موضوعاتی مانند قرآن و تفسیر، جامعه‌شناسی، حقوق و مدیریت، روان‌شناسی و علوم تربیتی و....نظریات آیت الله مصباح را تبیین کردند.

وی از برگزاری همایش بین المللی با عنوان علوم انسانی اسلامی در اندیشه های آیت الله مصباح یزدی در خرداد ماه سال آینده خبر داد و افزود: همایش اصلی با عنوان علوم انسانی اسلامی در اندیشه معاصر است که در یک سلسله همایش‌ها اندیشه‌های بزرگان را مورد بررسی قرار خواهیم داد که اولین آن پیرامون اندیشه آیت الله  مصباح یزدی خواهد بود.

عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه تا کنون چهارصد مقاله به زبان‌های مختلف به دبیرخانه همایش ارسال گردیده که برخی از آنان برای چاپ و ارایه انتخاب شده است، اظهار داشت: از همه اساتید و صاحب نظران برای ارایه مقاله و همچنین پیشنهادات و نظرات دعوت به عمل می‌آوریم تا با رهنمودهای آنان همایش سال آینده با رشد و غنای بیشتری برگزار شود.

حجت الاسلام و المسلمین مصباح مباحث کمیسیون‌های تخصصی این کنگره را یک پیش درآمد برای همایش سال بعد معرفی و از همه افرادی که در این چند روز زحمت کشیدند صمیمانه تشکر و از کم و کاستی‌ها عذرخواهی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha