سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
نشسته رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/ استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به انحرافات در استخدام‌های سال‌های گذشته در استان اظهار کرد: در خصوص جذب ایثارگران و خانواده های شهدا در دولت قبل مشکلاتی در استان به وجود آمده بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، سید علی احمدزاده، صبح امروز در حاشیه نشست رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انحرافات در استخدام‌های سال‌های گذشته در استان اظهار کرد: در خصوص جذب ایثارگران و خانواده های شهدا در دولت قبل، مشکلاتی در استان به وجود آمده بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیمی را مأمور بررسی وضعیت صورت‌گرفته در استان کردیم تا معلوم شود که چرا فرزندان شهدا و ایثارگران جذب دستگاه‌های اجرایی نشدند و معلوم شد که انحراف در کار ایجاد شده بود.

وی با بیان این که تصمیم گرفتیم روند جذب در استان اصلاح شود و سهمیه ها سر جای خودشان باشند گفت: البته آن عده استخدام شده‌اند و دیگر کاری نمی‌توان انجام داد.

احمدزاده افزود: با توجه به حجیم شدن دولت اکنون هیچ آزمونی برای استخدام جدید نداریم هر چند تعداد ۴۵۰ نفر در استان بازنشسته می شوند و بسیاری از ادارات ما با یک یا دو نفر کار را انجام دهند و چارت سازمانی آنها خالی است اما تلاش می‌کنیم که در صورت برگزاری هرگونه آزمون، نظارت صحیح صورت گیرد تا خانواده‌های ایثارگران حقشان ضایع نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha