یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
ی

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل، گفت: دشمن بداند توهین به مرجعیت شیعه، توهین به مسلمانان و انسان‌های آزاده جهان است، چرا که مقام معظم رهبری تنها کسی بوده که پرچم آزادی دنیا را خالصانه برداشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی امروز در مراسم تجمع طلاب و روحانیون کاشان که در دفاع از ولایت و محکومیت اهانت نشریه فرانسوی در مدرسه علمیه آیت الله مصطفوی کاشان برگزار شد، اظهار داشت: توهین به مقام معنویت و مرجعیت از کشوری که داعیه حقوق بشر دارد، برای اولین بار نیست.

امام جمعه آران و بیدگل، حضور پرشور روحانیون و طلاب مدارس علمیه منطقه کاشان در دفاع از ولایت و محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به مرجعیت شیعه را اعلام برائت و انزجار از خودفروختگان جهان دانست و افزود: این توهین‌ها موضوع تازه‌ای در مقابل دین اسلام، انبیاء و مرجعیت نیست.

حجت الاسلام سلیمانی، با بیان اینکه به خداوند باید تعبد داشته باشیم و از طاغوت دوری کنیم، ابراز داشت: در طول تاریخ فرعون‌های زیادی که در سیاست گذاری و امور مالی مفسد بوده‌اند، به جایی نرسیده‌اند.

امام جمعه آران و بیدگل، به گسترش دین اسلام در جهان اشاره کرد و افزود: کسانی که تلاش می‌کردند نام پیامبر اکرم(ص) دفن شود، امروز با گسترش دین اسلام دیگر افکار معاویه‌ها، مارکسیس، لیبرالیسم و سوسیالیسم دفن شده است.

وی به حضور همه جانبه مردم در صحنه‌های مختلف نظام اشاره کرد و گفت: امروز ملت ایران علاوه بر دفاع از نظام و انقلاب، هرجا که نیاز به حمایت از ولایت مطلقه فقیه باشد، حضوری جدی پیدا خواهند داشت.

امام جمعه آران و بیدگل، به نفوذ مرجعیت شیعه در عراق، لبنان، فلسطین، یمن و تربیت شدگان مکتب مرجعیت در سطح افکار جهانی اشاره کرد و گفت: امروز به فرمان مقام معظم رهبری سید بدرالدین در یمن بیش از ۷ سال است در مقابل ائتلاف سعودی با دست خالی ایستادگی می‌کند.

وی با بیان اینکه شاهد افول نظام استکباری و گسترش موج بیداری اسلامی در جهان هستیم، افزود: قدرت ولایت فقیه، مرجعیت و فقاهت تنها قدرتی است که وقتی بگوید اسد باید بماند، می‌ماند حتی اگر استکبار هم نخواهد.

حجت الاسلام سلیمانی، با بیان اینکه ولایت فقیه زمان ما بی پناه نیست، ابراز داشت: مکتب و اندیشه امامین انقلاب نیاز همیشگی ملت ایران برای پیشرفت و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان، خصوصا فتنه انگیزی‌های آنهاست که با روایت‌سازی‌های غلط از حماسه‌های انقلاب اسلامی به دنبال تحریف تاریخ هستند.

وی شهید سلیمانی را تربیت شده مکتب فقاهت، ولایت و امامین انقلاب دانست و یادآور شد: شهید سلیمانی، سیدحسن نصرالله و رهبر معظم انقلاب نمونه‌هایی از تربیت شدگان مکتب فقاهت، مرجعیت و حوزه می‌باشند.

امام جمعه آران و بیدگل، بر لزوم الگوبرداری از سیره حضرت زهرا(س) در جامعه تأکید کرد و با بیان اینکه شیعیان جهان و ملت ایران حمایت از ولایت را از حضرت زهرا(س) یادگرفته‌اند، خاطرنشان کرد: دشمن بداند توهین به مرجعیت شیعه، توهین به مسلمانان و انسان‌های آزاده جهان است، چرا که مقام معظم رهبری تنها کسی بوده که پرچم آزادی دنیا را خالصانه برداشته است.

امام جمعه آران و بیدگل، بر لزوم عذرخواهی دولت فرانسه از لجن پراکنی نشریه صهیونیستی فرانسوی تاکیدکرد و افزود: از دولت انقلابی به ویژه وزارت امور خارجه می‌خواهیم به صورت جدی این مسئله را پیگیری کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha