سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
نصیر حسینی

حوزه / امام جمعه یاسوج خطاب به اروپایی‌ها گفت: حال خراب شما را درک می‌کنیم، خیلی هزینه و تلاش کردید، اما تیر شما به سنگ خورد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج که در محل مصلی امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: مال حرام خوردن از گناهان کبیره به شمار می‌رود و خداوند در قرآن در خصوص گناهان این چنینی و پرهیز از آن‌ها دستور داده، انسان‌هایی که مرتکب این گناه شوند عذاب سخت و آتش دوزخ را تجربه خواهند کرد.

وی در ادامه با تبریک فرا رسیدن ماه رجب، تصریح کرد: ماه رجب، ماه عبادت و استغفار است که باید از آن نهایت استفاده را کنیم، خداوند می‌فرماید هر کسی یک روز ماه رجب را روزه بگیرد، از نهر گوارای بهشتی سیراب خواهد شد.

امام جمعه یاسوج به حرکت ناجوانمردانه پارلمان اروپا در تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و خطاب به اروپایی‌ها گفت: حال خراب شما را درک می‌کنیم، خیلی هزینه و تلاش کردید، اما تیرتان به سنگ خورد.

وی خاطرنشان کرد: سپاه در دفاع از مظلومان و حقوق ملت ایران ضربات کوبنده و کشنده ای به شما وارد کرده و با دفاع از شرافت و ناموس این وطن، پوزه شما را به خاک مالیده و لذا امروز مجبورید که با سپاه مخالفت کنید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار کرد: مستکبران و خون آشامان که دستشان به خون ملت‌های آزاده آغشته بود و آدم‌های بسیاری را کشتند و میلیون‌ها انسان را آواره کردند، از سپاه ناراحت هستند.

وی گفت: سپاه مقتدرانه راه خود را ادامه خواهد داد، زیرا محبوب ملت است و با همین عزت در برابر استکبار جهانی خواهد ایستاد و ضربات سختی را بر پیکره جبهه استکبار و اروپا وارد خواهد کرد.

امام جمعه یاسوج یادآور شد: امروز لازم است تا مردم در صرفه جویی انرژی کوشا باشند؛ آب، برق و گاز را به درستی مصرف کنند، پشت پنجره‌های خود پلاستیک نصب کنند تا انرژی هدر نرود و در سرمای سخت زمستان هیچ خانواده‌ای در کشور دچار مشکل نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha