دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ نشست آیت‌الله اعرافی و استاندار لرستان

حوزه/ استاندار لرستان گفت: عمده ویژگی و خصیصه اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران تبدیل نتوانستن به خواستن است که امروز دشمنان تاب و تحمل پیشرفت های جمهوری اسلامی را در عرصه ها و بخش های گوناگون ندارند و همین عامل از دلایل عمده دشمنی با ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار، استاندار لرستان سه شنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان که در سالن اجتماعات استانداری لرستان برگزار شد با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی بیان داشت:ایام الله دهه فجر فرصتی مغتنم برای ارائه کارنامه مسئولان و مدیران دستگاههای اجرایی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی ایران قله های ترقی و پیشرفت را در عرصه های گوناگون پشت سر می گذارد، افزود: دشمنان اسلام و انقلاب چشم دیدن پیشرفت های ایران را در عرصه های گوناگون ندارند و سعی می کنند به اهداف و کیان انقلاب خدشه وارد کنند که با بصیرت امت ولایی و انقلابی ایران اسلامی توطئه دشمنان ناکام خواهد ماند.

استاندار لرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ماحصل سال ها مبارزه با استبداد و جهل است، خاطر نشان کرد: عمده ویژگی و خصیصه اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران تبدیل نتوانستن به خواستن است که امروز دشمنان تاب و تحمل پیشرفت های جمهوری اسلامی را در عرصه ها و بخش های گوناگون ندارند و همین عامل از دلایل عمده دشمنی با ایران اسلامی است.

زیویار در پایان به برخی سؤالات خبرنگاران در خصوص تشریح آخرین طرح ها و برنامه ها در استان لرستان از جمله آخرین وضعیت سد معشوره، راه آهن لرستان، قلعه فلک الافلاک، پارسیلون، احیا واحدهای تعطیل و رها شده و همچنین پیگیری و اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به استان لرستان پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha