دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مسیر راهپیمایی 22 بهمن

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان همدان در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دعوت از مردم ایران اسلامی برای شرکت با شکوه در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، ابراز امیدواری کرد که با یاری خداوند، توسل به ائمه اطهار(ع) و با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و هوشیاری مردم، فتنه‌های پیچیده پیش رو نیز خنثی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان همدان به مناسبت ۴۴امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ضمن دعوت از مردم غیور و بصیر ایران اسلامی برای شرکت با شکوه در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، ابراز امیدواری کرد که با یاری خداوند متعال، توسل به ائمه اطهار(ع) و با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و هوشیاری مردم، فتنه‌های پیچیده پیش رو نیز خنثی و روز به روز بر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده گردد و ان‌شاء‌الله به زودی پرچم حکمرانی بر پایه عدل الهی، در دستان صاحب اصلی‌ آن حضرت صاحب‌ الزمان (عج) قرار گیرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۲ بهمن ۱۳۵۷ تجلی حضور هوشیارانه انسان‌هایی است که به رهبری ابرمرد تاریخ بانگ توحید را فریاد زدند و طومار زندگی کاخ‌نشینان مستکبر را درهم‌ نوردیدند.

این ندای آسمانی وحدت بود که دل‌ها را الفت بخشید و اریکه قدرت ستمکاران را واژگون کرد و امروز در سایه وحدت و همدلی آحاد ملت مومن و مسلمان با وجود تمامی توطئه‌ها و تفرقه‌افکنی‌ها، شاهد اعتلای روزافزون پرچم بلند اسلام و ایمان هستیم.

در دهه مبارکه فجر یاد می‌کنیم از دلاوری‌های مردمی انقلابی که به ندای حق طلبی و عدالت جویی رادمردی الهی لبیک گفته و با فداکاری و جانفشانی‌های بسیار، بساط حکومت جنایتکار، منحوس و طاغوتی پهلوی را برچیدند و در ۲۲ بهمن ۵۷ به بهای اهدای جان‌های عزیزان خود، شهد شیرین پیروزی را نوشیدند.

استکبار جهانی که سیلی محکمی از انقلاب اسلامی خورده بود پس از این پیروزی بزرگ، برای تلخ کردن کام انقلابیون و ناامید کردن سایر مستضعفان جهان از تکرار جنبش‌های انقلابی، دسیسه‌ها و فتنه‌های بسیاری برانگیخت و با تمام قدرت سخت و نرم خود علیه نظام نوپای انقلاب اسلامی اقدام نمود.

اکنون در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نهال انقلاب به سلامت از انواع فتنه‌ها و تهدیدات عبور کرده و تبدیل به درخت تنومندی شده، اما دشمنان قسم خورده نظام هنوز دست از خصومت برنداشته و همچنان با پی‌ریزی فتنه‌های پیچیده‌تری سعی در خدشه‌دار کردن وجهه انقلاب اسلامی دارند.

حوزه علمیه همدان با گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ضمن دعوت از مردم غیور و بصیر ایران اسلامی برای شرکت با شکوه در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، امیدوار است با یاری خداوند متعال، توسل به ائمه اطهار(ع) و با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و هوشیاری مردم، فتنه‌های پیچیده پیش رو نیز خنثی و روز به روز بر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده گردد و ان‌شاء‌الله به زودی پرچم حکمرانی بر پایه عدل الهی، در دستان صاحب اصلی‌ آن حضرت صاحب‌ الزمان (عج) قرار گیرد.

از عموم مردم انقلابی بویژه نخبگان جامعه و علی الخصوص علما، اساتید، فضلا و طلاب حوزه‌های علمیه انتظار می‌رود در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای در راستای دعوت به فریضه قطعی جهاد تبیین از همه توان خویش استفاده کرده و از هیچ کوششی در مسیر دفاع از ارزش‌های اصیل انقلاب روشنگری و بیان توفیقات و دستاوردهای ارزشمند این نظام مقدس دریغ نکنند.

۱۴۰۱/۱۱/۲۰

سید مصطفی موسوی اصفهانی
مدیر حوزه علمیه استان همدان-

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha