سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
ب

حوزه/ به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت در آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، به مناسبت ایام الله دهه فجر پنجمین سالگرد شهید مدافع حرم سردار مصطفی زاهدی همراه با یاد و خاطره بردار شهیدش و چهارمین سالگرد مدافع امنیت سرهنگ پاسدار شهید میثم عبدالله زاده همراه با یاد شهدای لشگر12 امام حسین (ع) و شهدای حادثه تروریستی خاش زاهدان شب گذشته با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای نماز جمعه آران و بیدگل برگزار شد.

سردار جاهد یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در این مراسم ضمن گرامی داشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با اشاره به دستاوردهای انقلاب، اظهار داشت: با گذشت 44 سال از پیروزی انقلاب، جمهوری اسلامی ایران توانسته پیشرفت های چشمگیری را در عرصه های مختلف در سطح دنیا کسب نماید.

وی به حمله داعش با پشتیبانی آمریکا، اروپا و کشورهای عربی برای نابودی حرم حضرت زینب(س) اشاره و تصریح کرد: اگر مدافعین حرم به عنوان فرزندان سرزمین پاک ایران اسلامی به فرماندهی سردار سلیمانی نبودند حرم های اهل بیت(ع) در سوریه و عراق از بین رفته بود.

فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: مدیریت شهید حاج قاسم سلیمانی توانست داعش را در منطقه ریشه کن کند و اگر این مدیریت نبود جنگ جهانی سوم در دنیا شروع شده بود.

جاهد بر لزوم حضور رشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و افزود: حضور مردم در صحنه های مختلف نظام خصوصا راهپیمایی 22 بهمن موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود.

مرثیه سرایی مداح اهل بیت (ع) حاج مجتبی رمضانی، اجرای سرود و خاطره گویی از برنامه های این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام

یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت در آران و بیدگل برگزار شد + عکس

یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت در آران و بیدگل برگزار شد + عکس

یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت در آران و بیدگل برگزار شد + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha