سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: ملت ایران در طول این انقلاب بارها توطئه های دشمنان را در برهه های مختلف خنثی کرده اند، در جنگ تحمیلی، تحریم های سیاسی و اقتصادی همواره این مردم پای نظام خود محکم و استوار ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در اعلام عفو عمومی نشان دادند که اسلام دینی سراسر مهربانی و بخشش است.

امام جمعه سنندج گفت: عفو عمومی از سوی مقام معظم رهبری خط بطلانی بر تمامی شایعه سازها و جنگ رسانه ای دشمنان نظام و ملت بود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه تاکید کرد: امروز ملت ایران برای رسیدن به اقتدار هر چه بیشتر باید نگاه وحدت محور داشته باشند، زیرا وحدت مهمترین عامل در حفظ جامعه اسلامی در برابر فتنه های دشمنان است.

ماموستا رستمی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کارها وخدمات خوبی در کردستان انجام گرفته است با این حال برخی همواره این خدمات را نادیده می گیرند که این بی انصافی است.

وی در ادامه به برخی از آمارهای قبل از انقلاب در کردستان اشاره کرد و گفت: در دوران پهلوی زمانی که بنده در مریوان زندگی می کردم هیچ پزشکی در این شهرستان حضور نداشت و پزشکان استان را افراد خارجی همانند پزشکان بنگلادشی و... تشکیل می دادند ولی امروز در همین استان بیش از ۷۰۰ پزشک در رشته های مختلف حضور دارند که دستاورد بسیار بزرگی برای مردم این دیار محسوب می شود.

ماموستا رستمی با اشاره به اهمیت و جایگاه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در تقویم سیاسی این کشور، عنوان کرد: ان شاء الله فردا همه مردم و مسئولان استان کردستان با حضور حماسی خود در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان این ملت و نظام خواهند زد.

امام جمعه سنندج گفت: ملت ایران در طول این انقلاب بارها توطئه های دشمنان را در برهه های مختلف خنثی کرده اند، در جنگ تحمیلی، تحریم های سیاسی و اقتصادی همواره این مردم پای نظام خود محکم واستوار ایستاده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha