یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
مدرسه پیامبر اعظم خورموج

حوزه/ معاون پشتیبانی و منابع انسانی حوزه علمیه استان بوشهر در نشستی با مدیر منطقه ۳ حوزه‌های علمیه به ارائه گزارشی از وضعیت پروژه‌های عمرانی حوزه علمیه در سطح استان پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، محمد لاوی نژاد معاون پشتیبانی و منابع انسانی حوزه علمیه استان بوشهر، امروز در نشست با حجت الاسلام پناهی مدیر منطقه ۳ حوزه‌های علمیه با اشاره به پروژه‌های عمرانی حوزه علمیه در سطح استان، اظهار داشت: یکی از مهمترین پروژه‌ها در استان، مدرسه علمیه امام علی بن ابیطالب(ع) شهر کنگان بود که این پروژه از مصوبات سفر رهبر انقلاب به عسلویه بود و با متراژ چهار هزار و ۲۰۰ متر بنا در سال ۹۴ به بهره برداری رسید.

وی احداث مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) دیر، را یکی دیگر از پروژه‌ها عنوان کرد و افزود: مساحت زمین این پروژه ۱۳ هزار متر است که مرحله بهسازی و خاکریزی آن انجام شده و همچنین مدرسه علمیه پیامبر اعظم(ص) شهر خورموج در دست احداث است که این پروژه نیز دارای مساحت ۱۱ هزار متر می‌باشد که زیر بنای آن هشت هزار و ۲۰۰ متر است و در دو فاز اجرایی خواهد شد.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی حوزه علمیه استان بوشهر یادآور شد: فاز اول این پروژه به مساحت چهار هزار و ۲۰۰ متر بود که پیشرفت فیزیکی خوبی هم داشته است.

لاوی نژاد، احداث مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) در برازجان را از دیگر پروژه‌های حوزه علمیه استان بوشهر عنوان کرد و گفت: این مدرسه به مساحت پنج هزار و ۲۰۰ متر است که پیشرفت فیزیکی خوبی دارد.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان، گفت: ساختمان آموزشی این مدرسه دارای ۶ هزار و ۷۰۰ متر زیر بنا است که طبقه اول و دوم آن به بهره برداری رسیده و طبقه سوم آن نیز در دست احداث است، همچنین استاد سرای این مدرسه در ۶ طبقه با مساحت چهار هزار متر مربع در حال ساخت است که دو طبقه آن تا به حال به بهره برداری رسیده است.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی حوزه علمیه استان بوشهر، ساخت خوابگاه مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر را از دیگر پروژه‌های عمرانی موجود عنوان کرد و یادآور شد: این پروژه نیز با زیربنای چهار هزار و ۲۰۰ متر، در فاز اول، دو هزار و ۲۰۰ متر در حال احداث می‌باشد و علاوه بر این، احداث مدرسه علمیه سطح دو و سه امام خامنه‌ای در بوشهر نیز با مساحت سه هزار و ۲۰۰ متر از دیگر پروژه‌های حوزوی استان می‌باشد.

لاوی نژاد از احداث ساختمان جدید مدیریت حوزه علمیه استان خبر داد و گفت: زمین این پروژه در حوالی منطقه شهرک نیاش است که کار بهسازی و خاکریزی و شمع کوبی آن به اتمام رسیده است.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی حوزه علمیه استان بوشهر در پایان از خریداری زمینی برای احداث مدرسه علمیه امام صادق(ع) در گناوه خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha