چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
احمد مرادی / هرمزگان

حوزه / نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: انسجام و همدلی در کارهای فرهنگی بایستی صورت گیرد تا شاهد رشد و شکوفایی باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای، امروز در آیین تکریم و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان که در سالن آمفی تئاتر مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی مولود انقلاب است که در راستای ماموریتی که بر عهده دارد، فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد.

وی افزود: ۳۰دستگاه و نهاد در کشور وجود دارد که متولی امر فرهنگی است و باید مشاهده کرد که رضایتمندی مردم در این بخش در چه میزانی قرار دارد.

نماینده هرمزگان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: استان هرمزگان با وجود ظرفیت فوق العاده‌ای در زمینه اقتصادی و گردش مالی، آیا به موازات رشد اقتصادی، در عرصه رشد فرهنگی نیز توجهاتی داشته که توازن برقرار شود؟

مرادی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی هر چه هزینه کنیم باز کم است، ادامه داد: انسجام و همدلی در کارهای فرهنگی بایستی صورت گیرد تا شاهد رشد و شکوفایی در این عرصه باشیم.

وی خطاب به رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، تأکید کرد: هرمزگان با وجود ظرفیت‌های بسیار خوبی که در زمینه همزیستی علمای شیعه و اهل سنت دارد، نیازمند توجه بیشتر مسئولان می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha