دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست هم اندیشی روحانیون شبانکاره

حوزه/ هم اندیشی روحانیون بخش شبانکاره استان بوشهر به مناسبت روز روحانیت و دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، به مناسبت سالروز شهادت شهید شیخ فضل الله محلاتی نماینده امام خمینی(ره) در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نماینده دور اول مجلس شورای اسلامی، صبح امروز نشست هم اندیشی روحانیون بخش شبانکاره استان بوشهر در دفتر امام جمعه برگزار و یاد و خاطره این شهید و شهدای اول اسفند سال ۶۴ گرامی داشته شد.

حجت الاسلام محمد پُردل امام جمعه شبانکاره در این نشست، گفت: شهید محلاتی یک روحانی مبارز و انقلابی و الگوی روحانیت است.

وی افزود: شهید محلاتی و دیگر روحانیون مبارز، راه مبارزه و انقلابی گری را به خوبی به ما یاد دادند که در مسیر انقلاب و پیشبرد اهداف انقلاب باید از جان خود گذشت.

امام جمعه شبانکاره با تأکید بر لزوم برگزاری نشست های روحانیون به صورت مستمر، خاطرنشان کرد: از برگزاری چنین نشست هایی استقبال می کنیم.

حجت الاسلام احمد انصاری از روحانیون با سابقه بخش شبانکاره نیز مطالبی در خصوص برنامه های فرهنگی و دینی بیان کرد.

هم اندیشی روحانیون بخش شبانکاره برگزار شد

حجت الاسلام محمد پُردل همچنین در نشست روحانیون با بخشدار شبانکاره با تبریک عید مبعث و اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: نهاد مقدس نماز جمعه، ستاد نماز جمعه و روحانیون بخش شبانکاره در کنار بخشدار به عنوان نماینده دولت برای پیشرفت منطقه تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه با وحدت و همدلی رمز موفقیت در کارها است، افزود: روحانیت شبانکاره در راستای خدمت رسانی به مردم آماده هرگونه همکاری است.

بخشدار شبانکاره نیز در این نشست،گفت: برای پیشرفت منطقه از نظرات و دیدگاه های همه به ویژه روحانیون استقبال می‌کنیم.

وی بیان داشت: راه پیشرفت منطقه اتحاد و همدلی و همراهی همه گروه ها و سلایق است که نقش مهمی در حل مشکلات و توسعه و آبادانی این منطقه دارد.

بخشدار شبانکاره تأکید کرد: شبانکاره قبل از هرچیزی نیاز به همدلی و همراهی همه اقشار و سلایق مختلف دارد و همه باید دغدغه مند باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha