پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
تبریز

حوزه/ در جلسه شورای اقامه نماز اداره کل پست آذربایجان شرقی بر ضرورت استفاده از ظرفیت این شرکت برای ترویج فرهنگ نماز تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، جلسه شورای اقامه نماز اداره کل پست استان آذربایجان شرقی با حضور حجت الاسلام مجید آقاجانی مدیر ستاد اقامه نماز، تفسیر و مهدویت استان برگزار شد.

حجت الاسلام آقاجانی با اشاره به اهمیت پست در جامعه، گفت: اداره پست مستقیم با مردم در ارتباط است که از این ظرفیت باید به نحو احسن استفاده شود، می توان در کنار اقلام پستی از بسته های فرهنگی اعم از آیات، احادیث نمازی و مهدوی استفاده کرد.

وی با اشاره به ترویج فرهنگ نماز و مهدویت، افزود: با حرف و شعار نمی توان کار به این بزرگی و مهم را در اداره و جامعه نهادینه کرد، باید دوره های آموزشی آداب و اسرار نماز، در قالب های متنوع و بروز اعم از مسابقات و اردوها، برای کارکنان و خانواده های آنان برگزار شود.

جواد دباغ مدیر کل پست استان آذربایجان شرقی، ضمن عرض خیرمقدم و تشکر از زحمات و پیگیری های ستاد، با اشاره به اهمیت اقامه نماز، گفت: ما باید در اولین مرحله فرهنگ نماز و نمازخوانی را در ادارات نهادینه کنیم تا کارکنان و مردم با رغبت و احساس وظیفه در نماز جماعت شرکت کنند.

وی با بیان ارتباط نماز و خدمت به مردم، افزود: ما همان اندازه ی که به نماز اهمیت می دهیم در خدمت به مردم موفق تر خواهیم بود.

دباغ در ادامه با بیان برنامه های ترویج نماز در ادارات پست تصریح کرد: الحمدلله در اداره کل، نماز و مسائل معنوی برگزار می شود، که تلاش خواهیم کرد از این که هست پر ثمر و با رونق باشد، و در تلاش هستم تا مسائل نمازی و معنوی ادارات شهرستان‌ها را ساماندهی کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha