یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اعطای گواهینامه طرح ولایت یزد

حوزه/ گواهی ١٢ نفر از طلاب شرکت کننده در طرح ولایت امسال حوزه علمیه استان یزد اعطا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، ظهر امروز شنبه ۶ اسفندماه گواهی افراد شرکت کننده در (طرح ولایت) در دفتر مدیریت حوزه علمیه استان یزد با حضور مدیران مدارس علمیه و معاونین اعطا شد.

١٢ شرکت کننده این طرح به مدت ۴٠ روز در شهر مقدس مشهد حضور یافتند که پس از شرکت در آزمون پایان دوره، موفق به دریافت گواهی شرکت در این طرح شدند.

در (طرح ولایت) سرفصل‌های شش گانه شامل «معرفت‌شناسی»، «خداشناسی»، «انسان‌شناسی»، «فلسفه اخلاق»، «فلسفه حقوق» و «فلسفه سیاست» تدریس می گردد، که هر یک از این سرفصل‌ها به وجهی از وجوه نظام اندیشه اسلامی می‌پردازد و در صدد است که با تبیین این گزاره‌ها شرکت کنندگان را با نظام کلی تفکر اسلامی آگاه سازد.

طرح ولایت جایگاهی ویژه در اندیشه رهبر فرزانه انقلاب دارد، تا آنجا که ایشان هفت دیدار اختصاصی با دانش پژوهان طرح ولایت داشته اند، که در یکی از همین دیدارها می فرمایند: آنچه که من را به این اجتماع، به این برنامه، به این اردو و به این مجموعه‌ی علمی و آموزشی و فرهنگی [طرح ولایت] دلبسته و معتقد می‌کند، این است که در این‌جا آمیزه‌ای از علم و ایمان، از تفکّر و عاطفه مشاهده می‌شود. (بیانات در جمع دانش پژوهان طرح ولایت مورخ ۱۳۷۹/۰۶/۱۰)

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha