سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
نشست بصیرتی فرهنگی در مدرسه علمیه خواهران امام هادی(ع) شوشتر

حوزه/ نشست بصیرتی فرهنگی به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در مدرسه علمیه خواهران امام هادی(ع) شهرستان شوشتر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست بصیرتی فرهنگی به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با حضور طلاب و سخنرانی خانم شیعه زاده معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران امام هادی(ع) شهرستان شوشتر امروز در سالن اجتماعات مدرسه علمیه خواهران امام هادی(ع) شهرستان شوشتر برگزار شد.

شیعه زاده، ضمن تبریک ماه شعبان و روز جوان و با تأکید بر اهمیت رسالت طلبگی و نقش طلاب در خانواده و جامعه، خاطرنشان کرد: برای به ثمر نشست این انقلاب، خون‌های بسیاری بر زمینه ریخته شده است و در ادامه نیز این نظام با وجود شما طلاب وجوانان حفظ خواهد شد، پس باید وقت شناس و به دور از حاشیه از فرصت‌های طلایی عمر نهایت استفاده را کنید.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران امام هادی(ع) شهرستان شوشتر افزود: طلاب علوم دینی باید افتخار کنند که حافظ میراث و یادگار حضرت زهرا(س) هستند، زیرا حجاب یک پوشش اجباری نیست بلکه یک حق مسلم برای بانوان است.

شیعه زاده ادامه داد: طلاب باید با غلبه قوه جاذبه بر دافعه، با مردم و در کنار مردم باشند و فعالیت‌های چشمگیری در این خصوص داشته باشند

گفتنی است نشست بصیرتی فرهنگی به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، با تقدیر و اهداء جوایز به طلاب برتر رتبه یک تا سه هر پایه تحصیلی به اتمام رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha