یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
همایش استانی حجاب و عفاف در مدرسه علمیه کوثر خرمشهر

حوزه/ همایش استانی حجاب و عفاف توسط معاونت پژوهش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان، امروز با حضور اساتید و طلاب در مدرسه علمیه کوثر خرمشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، همایش استانی حجاب و عفاف توسط معاونت پژوهش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان، امروز با حضور اساتید و طلاب در مدرسه علمیه کوثر خرمشهر برگزار شد.

در این همایش خانم موسوی زریاب مدیر مدرسه علمیه الزهراء(س) شوش دانیال، اظهار داشت: حجاب و پوشش نیاز فطری برای مرد و زن است.

وی ضمن تفسیر آیات مبارکه سوره احزاب، در ادامه نکاتی را در رابطه با غض بصر و خمار بیان کرد و به تشریح شیوه‌های نوین گفتمان حجاب در مدارس برای طلاب پرداخت.

حجت الاسلام عادل پور امام جمعه شهرستان خرمشهر نیز در خصوص ضرورت جهاد تبیین در موضوع حجاب و عفاف به سخنرانی پرداخت و به برخی از شبهاتی که در این زمینه خصوصا در مدارس وجود دارند، اشاره کرد.

در پایان، خانم فاطمه مطوّس معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان به معرفی برترین کتاب‌ها در زمینه حجاب و عفاف برای سنین مختلف پرداخت.

گفتنی است در این همایش و در بخش فراخوان مقاله، ۹ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است که مقالات مدارس بندرامام، دزفول و ماهشهر و خرمشهر مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براین اساس در نهایت خانم‌ها سیده فردوس هاشمی و فاطمه آلبوغبیش از مدرسه علمیه ماهشهر و سارا بوحمیدی از خرمشهر به ترتیب حائز رتبه‌های برتر شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha