یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 1075016
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
جشن ملی ریحان

حوزه/ همزمان با فرا رسیدن میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) جشن ملی «خانواده ریحان» در موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول سلام الله علیها ساوه برگزار شد.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، پیش از ظهر امروز جشن ملی ریحان به همت مدارس علمیه الهیه، فاطمه زهرا سلام الله علیها و موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول سلام الله علیها، ویژه کارکنان و اساتید مدارس علمیه خواهران شهرستان ساوه در موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول سلام الله علیها ساوه برگزار شد.‌

در این مراسم اعظم السادات رضوانی مدیر مدرسه علمیه فاطمه زهرا سلام الله علیها به عنوان نماینده مدیران، با تبریک اعیاد مبارک شعبانیه از حضور اساتید، کادر و خانواده‌های ایشان قدر دانی کرد و حمایت‌های خانواده‌ها را بهترین پشتوانه خدمتگزاران حوزه‌های علمیه دانست.

رضوانی با معرفی حوزه‌های علمیه خواهران شهرستان ساوه، از مؤسسین حوزه‌های علمیه خصوصا اخوان مقدم مؤسس مدارس علمیه خواهران ساوه قدردانی کرد .

در ادامه حجت الاسلام جعفر رحیمی امام جمعه ساوه ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، همه اهل بیت علیهم السلام را دوستداران مهدی موعود(عج) دانست و اظهار کرد: نه تنها اهل بیت(ع) و پیغمبران بلکه ذات مقدس خداوند نیز عاشق و شیفته عصاره عالم حضرت مهدی(عج) است.

جشن ملی «خانواده ریحان» در ساوه برگزار شد

امام جمعه شهرستان ساوه با اشاره به اینکه همه امامان برای دو هدفِ هدایت جامعه و حمایت از جامعه قیام کردند افزود: در دعای ماه مبارک رمضان میخوانیم: اللهم اغن کل فقیر؛ این فقر ریشه کن نخواهد شد مگر با یک مثلث که اضلاع آن حاکم عادل، قانون عادل و مردم عادل است.

رحیمی با یادآوری این نکته که از زمان حضرت آدم علیه السلام تا به امروز اضلاع این مثلث مشکل داشته، ظهور امام زمان را نقطه پایانی سختی‌ها و شکوفایی جهان دانسته و ابراز داشت: طبق روایات در آخرالزمان، شیعیان چون نمک و شکر در آب حل شده و می‌سوزند و زمان ظهور آن حضرت جامعه، جامعه عدل و جامعه اخلاق و جامعه مهرورزی خواهد شد. در ادامه این مراسم از خانواده شهدای منتسب به اساتید و کادر، کارمندان نمونه و اساتید نمونه با اهدای جوایز تقدیر به عمل آمد. گفتنی است از دیگر برنامه‌های متنوع دیگر این مراسم میتوان به پخش کلیپ، مولودی خوانی، پذیرایی، برنامه های ویژه کودک و نوجوان و اهدای جوایز به تمامی کادر و اساتید مدارس علمیه خواهران اشاره کرد.

جشن ملی «خانواده ریحان» در ساوه برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha