جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت‌الاسلام ابراهیمی/ میناب

حوزه / امام جمعه میناب از همه مسئولان امنیتی و قضایی کشور خواست تا در جنگ ترکیبی مسمومیت دانش آموزان، عاملان این جنایت را بطور جدی پیگیری کنند و آنها را به اشد مجازات برسانند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، ضمن بزرگداشت روز شهدا و تأسیس بنیاد شهید، اظهار داشت: شهادت طلبی یکی از نشانه‌های مومن واقعی است.

وی تکریم خانواده شهدا را وظیفه همگانی دانست و افزود: یادواره شهدا، تکریم از شهدا و خانواده شهدا است و زمینه ساز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

امام جمعه میناب به دهه تکریم و غبارروبی مساجد اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ما بر پایه مسجد برخاست و بر پایه مسجد استقرار دارد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی یادآور شد: مسجد کارکردهای سیاسی و اجتماعی دارد و مرکز کانون سیاست و رتق و فتق مردم بوده و لذا ضروری است مسجد باید به کارکردهای زمان پیامبر(ص) برگردد.

وی اضافه کرد: مسجد کارکردهای آموزشی و تربیتی نیز دارد و باید از آن به عنوان مدرسه و دانشگاه یاد شود.

امام جمعه میناب، از برخی بانیان مساجد شهرستان میناب گلایه کرد و گفت: مساجد شهرستان باید فعال شوند و از همین امروز خودشان را برای مهمانان الهی آماده کنند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی افزود: مسمومیت ترکیبی دانش آموزان در کشور، ادامه جنگ ترکیبی دشمنان است و هدف دشمن این است که احساس امنیت در جامعه را از بین ببرد.

وی یکی از اهداف دشمن را قم هراسی و دین هراسی دانست و خاطرنشان کرد: دشمن وقتی نتوانست امنیت را از بین ببرد، به دنبال انتقام جویی و تعطیلی مدارس و اتهام زنی به نظام مقدس افتاد.

امام جمعه میناب، از همه مسئولان امنیتی و قضایی کشور خواست تا در جنگ ترکیبی مسمومیت دانش آموزان، عاملان این جنایت را بطور جدی پیگیری کنند و آنها را به اشد مجازات برسانند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha