یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام ابراهیمی

حوزه/ حجت‌الاسلام ابراهیمی گفت: مردم با فرهنگ های مختلف در پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند و نشان دادن کربلا را باید با عشق حسین تعریف کرد .

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام محسن ابراهیمی، امام جمعه میناب، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد جامع امام خمینی (ره) میناب برگزار شد، با تسلیت اربعین حسینی گفت: حماسه بزرگ جهانی اربعین امسال با حضور خیل عظیم مردم از کشور های مختلف دیدنی منحصر به فردی از خود به دنیا مخابره کرد .

وی افزود: بیش از ۲۰ میلیون نفر در کنگره اربعین از سراسر جهان با فرهنگ های مختلف به عشق ابا عبدالله الحسین (ع) حضور یافتند و کربلا را باید با عشق حسین (ع) تحلیل کرد.

خطیب جمعه میناب به هفته وقف اشاره کرد و گفت: بسیاری از زمین های شهرستان میناب وقفی هستند و میناب از قدیم الایام در زمینه وقف حرفی برای گفتن داشته است و مسئولین باید به نیت واقفین عمل کنند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی به روز ۱۷ شهریور اشاره کرد و گفت:۱۷ شهریور از ایام الله است و یاد و خاطره شهدای این روز را باید گرامی داشت.

وی به روز جهانی مبارزه با بیسوادی اشاره کرد و افزود: امیدوارم زمانی فرا رسد که در کشور و استان و شهرستان یک نفر بی سواد نباشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha