جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حجت الاسلام صالحی / خمیر

حوزه / یکی از ائمه جمعه هرمزگان گفت: هدف دشمن در انتقام از دختران دانش آموز به خاطر عدم همراهی با شعار منحوس، زن، زندگی، آزادی بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندر خمیر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان که در مسجد جامع فاطمه زهرا(س) برگزار شد، اظهار داشت: در کوران حوادث و فتنه‌ها، گاهی خدای رحمان هاله‌ای از نور امید و رها نشدگی را پیش روی ملت قرار می‌دهد که هم مایه قوت قلب و هم باعث سنگینی مسئولیت ما می‌شود.

وی با اشاره به فتنه جدید که با مسمومیت معصوم‌ترین عناصر جامعه یعنی دختران دانش آموز در برخی از شهرها صورت گرفت، یادآور شد: موج سواری و اتهامات بی‌پایه دشمن خطاب به جمهوری اسلامی اوج گرفت در حالی که عالی‌ترین مقام نظام اسلامی مقتدرانه و بدون هیچ پرده‌ای خواستار اشد مجازات برای دست‌های احتمالی پشت پرده این جنایت بزرگ شدند.

امام جمعه بندر خمیر بیان کرد: هدف دشمن در انتقام از دختران دانش آموز به خاطر عدم همراهی با شعار منحوس، زن، زندگی، آزادی بود.

حجت‌الاسلام صالحی عنوان کرد: موضع رهبر معظم انقلاب، شدت علاقمندی و دلبستگی و عاطفه پدرانه امام جامعه در قبال سلامت و تحصیل فرزندان خود، جلوه‌ای دلنشین و باطل کننده سحر دشمنان بود.

وی خاطرنشان کرد: بنده جوانان و نوجوانان را دعوت می‌کنم تا مطالعه دقیق و آماری را نسبت ایجاد فضاهای آموزشی یکسان بین دختران و پسران در جامعه را با عقب افتادگی‌های شرم آور دوره پهلوی مقایسه کنند.

امام جمعه بندر خمیر ادامه داد: باید متوجه این مهم بود که در دنیای غرب، دختر و زن یک کالای جنسی محسوب می‌شود و مکرر رسانه‌ها و مراکز آماری فعال در خود همین کشورها، از افزایش سطح ناامنی زنان در اجتماع خبر می‌دهند.

حجت‌الاسلام صالحی، با بیان اینکه ایام تعطیلات عید نوروز ایام خوش مهمان نوازی مردم استان هرمزگان است، گفت: در این توفیق البته خطراتی هم برای جامعه ایمانی وجود دارد که گاهی گله می‌کنند وآن عدم رعایت شئونات اسلامی توسط برخی مسافران و مهمانان است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم همان گونه که مردم و مسئولان هرمزگان رسم میزبانی را به خوبی انجام می‌دهند، امیدواریم مهمانان هم رعایت حقوق صاحب خانه را مد نظر داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha