پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
بی

حوزه / امام جمعه کاشان گفت: کسانی را داریم که لانه جاسوسی را خودشان فتح کردند و اسناد مهم را به دست ما رساندند، ولی در طول زمان به خاطر دنیا طلبی و هم نشینی با منافقین در ۱۳ آبان چند سال قبل به مردم گفتند شعار مرگ بر آمریکا سر ندهید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلای بقیه الله الاعظم(عج) این شهر برگزار شد، ضمن تبریک میلاد با سعادت امام زمان(عج)، کانون‌های فرهنگی در کنار مساجد را از برکات انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: بیش از۶۰ درصد جوانان از طریق کانون‌های فرهنگی به مساجد جذب می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در کاشان، به بازگشایی زیر گذر چند میلیاردی سردار شهید خادمی در کاشان اشاره کرد و گفت: علیرغم اینکه ۷۰ درصد این پروژه بزرگ باید از طریق زمین تهاتری ریسندگی کاشان که مربوط به چهار مجموعه بود، تأمین می‌شد و با مشکلاتی روبرو شده بود، اما به لطف خدا و تدبیر مسئولان شهرستانی و قرارگاه خاتم با بازشدن این گره، این زیرگذر در نیمه شعبان بازگشایی شد.

وی تشکیل جلسه هیئت دولت به دستور رئیس جمهور را دلیل عدم حضور وزیر جهاد کشاورزی، وزیر راه شهرسازی و استاندار اصفهان در بهره برداری از زیرگذر سردار شهید خادمی در روز نیمه شعبان عنوان کرد و یادآور شد: این پروژه با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و مردم ولایتمدار کاشان در صبح نیمه شعبان بازگشایی شد.

امام جمعه کاشان، راهیان نور را از دیگر برکات انقلاب اسلامی ایران برشمرد و بر لزوم افزایش کیفیت و کمیت اعزام کاروان راهیان نور تاکید کرد و گفت: دانشجویان، دانش آموزان، بسیجیان و خانواده معظم شهدا با حضوری ۴ روزه در مناطق عملیاتی جنوب و دفاع مقدس، حقیقتا به اندازه یک دانشگاه معنویت را کسب می‌نمایند.

وی، به سخنان بن سلمان مبنی بر اینکه با ایران و شیعه به دلیل اینکه معتقد به امام زمان(عج) هستند هیچ وحدتی نداریم اشاره کرد و خطاب به او اظهار کرد: جای شکرگذاری است کسی که خانه خدا و پیامبراکرم(ص) را اداره می‌کند و ذره‌ای اعتقاد به خدا و پیامبر(ص) ندارد، با صراحت بی‌کفایتی خودش را در اداره نمودن خانه خدا به تمام مسلمانان جهان اعلام می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان اظهار کرد: آقای بن سلمان، بدان روزی امام زمان(عج) در کنار کعبه با فریاد یا عالم، قدرت خودش را به عالمیان و امثال تو نشان خواهد داد.

امام جمعه کاشان، بی‌حجابی را گناه علنی دانست و ابراز کرد: همین که انگلیسی‌ها ستاد ستاد احیای امر به معروف ایران را در لیست سیاه قرار داده‌اند، نشان می‌دهد کار خدمتگزاران ستاد احیا، تاثیر گذار بوده‌اند و لذا برادران و خواهران ستاد امر به معروف لازم است با قدرت، ملایمت و لحن محبت آمیز این فریضه الهی را ادامه دهند.

وی، به خطرات جنگ ترکیبی دشمن اشاره کرد و گفت: در جنگ ترکیبی و شناختی امروز، آمریکا، اسرائیل، اروپا و حتی اعراب منطقه با نام دین و تقدس، علیه دین مبارزه می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: کسانی را داریم که لانه جاسوسی را خودشان فتح کردند و اسناد مهم را به دست ما رساندند، ولی در طول زمان به خاطر دنیا طلبی و هم نشینی با منافقین در ۱۳ آبان چند سال قبل به مردم گفتند شعار مرگ بر آمریکا سر ندهید.

امام جمعه کاشان، به فرمایش مقام معظم رهبری در برخورد جدی با عوامل مسمومیت دانش آموزان اشاره کرد و گفت: در حالی که جمهوری اسلامی ایران طی ۴۴ سال گذشته بیشترین خدمت را در تحصیل علم به خواهران و برادران ارائه نموده، جای تأسف است که دشمن با دروغ پردازی، مسموم کردن دانش آموزان را به گردن نظام می‌اندازند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha