پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
تصاویر/ دیدارنوروزی فرماندار و مسئولان با نماینده ولی فقیه در کاشان

حوزه / امام جمعه کاشان گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان کاشان خالصانه و با تمام توان با ارائه راهکارهای مناسب در جهت حل مشکلات مردم از هیچگونه کوششی نباید دریغ کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، ظهر امروز و در ششمین روز از عید نوروز، محمد شریف زارعی فرماندار و جواد نایینی نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل به همراه مدیر حوزه علمیه کاشان و جمعی از مسئولان کاشان، در حسینیه علی اکبر(ع) با حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی، در این دیدار ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، با اشاره به نامگذاری سال۱۴۰۲ توسط مقام معظم رهبری، به عنوان سال مهار تورم و رشد تولید، اظهار داشت: در سال جدید همه باید تلاش کنیم تا منویات رهبری در خصوص شعار سال و تأکیدات رئیس جمهور در این زمینه و سیاست‌های دولت مردمی در جهت رفع مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، تحقق یابد.

نماینده ولی فقیه در کاشان، با اشاره ثواب فراوان دید و بازدید از بردار و خواهر دینی از دیدگاه اسلام، یادآور شد: امام صادق(ع) فرمودند، کسی که به خاطر خدا به دیدار یک انسان مسلمان برود که در آن فریب و درخواست انجام کاری نباشد، خدا ۷۰ هزار فرشته را برای او قرار می‌دهد که پشت سرش فریاد می‌زنند تو که به دیدار یک مسلمان آمدی، بهشت گوارای وجودت باشد.

امام جمعه کاشان، به عظمت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و یادآور شد: براساس روایات کسی که به پدر و مادرش احترام نکند، از صلوات با نام بردن پیامبراکرم(ص) دریغ کند و ماه مبارک رمضان را درک نکند، ملعون است و آمرزیده نمی‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با بیان اینکه کارگزاران نظام اسلامی ایران باید قدر انقلاب را بدانند، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی با قیام امام راحل و کمک مردم، تئوری‌های غرب و شرق را باطل کرد، به طوری که شهید سلیمانی توانست در ملاقات با پوتین در کشوری که کمونیست بودند، نماز را در کاخ کرملین اقامه نماید.

امام جمعه کاشان، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) است، اظهار کرد: کمک به انقلاب اسلامی، یعنی کمک به امام زمان(عج) و ظهور حضرت(عج).

وی بر لزوم به کارگیری اخلاص در عمل در جهت حل مشکلات مردم کاشان تأکید کرد و گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان کاشان خالصانه و با تمام توان با ارائه راهکارهای مناسب در جهت حل مشکلات مردم از هیچگونه کوششی نباید دریغ کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، خدمت خالصانه و توجه به نیازهای مردم را وظیفه اصلی کارگزاران نظام دانست و افزود: مسئولی که نتیجه محاسبه‌اش درخدمت به مردم مثبت شد، باید شکرگذار خدا باشد و مسئولی هم که نتیجه محاسبه‌اش در خدمت به مردم منفی شد، باید علاوه بر استغفار به درگاه خدا و اذعان به ولایت حضرت علی(ع)، تصمیم جدی در رفع مشکلات مردم را سرلوحه کارش قرار دهد.

در ابتدای این دیدار رئیس شورای اسلامی شهرکاشان، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های کاشان و آران وبیدگل، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها بر عملی نمودن شعار سال ۱۴۰۲ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال مهار تورم و رشد تولید تاکید کردند.

انتهای پیام. /

مسئولان در جهت حل مشکلات مردم از هیچگونه کوششی نباید دریغ کنند

مسئولان در جهت حل مشکلات مردم از هیچگونه کوششی نباید دریغ کنند

مسئولان در جهت حل مشکلات مردم از هیچگونه کوششی نباید دریغ کنند

مسئولان در جهت حل مشکلات مردم از هیچگونه کوششی نباید دریغ کنند

مسئولان در جهت حل مشکلات مردم از هیچگونه کوششی نباید دریغ کنند

مسئولان در جهت حل مشکلات مردم از هیچگونه کوششی نباید دریغ کنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha