چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
ماموستا رستمی

حوزه / امام جمعه شهرستان سنندج گفت: ترس و کابوس دشمنان اسلام، وحدت و انسجام مسلمین است، لذا امروز باید شیعه و سنی بیشتر از هر روز دیگری وحدت خود را تقویت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر سنندج، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس نیروهای مسلح مانند ارتش و سپاه از کیان و حیثیت این کشور در برابر رژیم بعث صدام و ۵۵ کشور حامی وی دفاع کردند.

امام جمعه سنندج در ادامه با تقدیر از حضور تاریخی مردم سنندج در راهپیمایی امروز، گفت: ملت ایران امروز بار دیگر نشان دادند که همواره مدافع ملت فلسطین بوده و هستند و این حضور پیام معناداری برای دشمنان دارد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: ترس و کابوس دشمنان اسلام، وحدت و انسجام مسلمین است، لذا امروز باید شیعه و سنی بیشتر از هر روز دیگری وحدت خود را تقویت کنند.

ماموستا رستمی اظهار کرد: صهیونیست‌ها به خوبی می‌دانند که ایران اسلامی در بحث حمایت و آزادسازی فلسطین و قدس شریف پیشگام است.

وی در ادامه با اشاره به این که حجاب و عفاف از واجبات دین مبین اسلام است، خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز شاهد بدحجابی برخی از بانوان در سطح جامعه هستیم و این برخلاف شرع و قانون تسن، زیرا حجاب یک سرمایه گرانبها برای بانوان محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: بی‌حجابی و بدحجابی به نوعی به سود دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی است، لذا زنان و دختران ما نباید فریب جنگ رسانه‌ای دشمن را بخورند.

امام جمعه سنندج در ادامه با اشاره به اینکه همه ما در عملی کردن شعار سال مسئول هستیم، گفت: متاسفانه هر روز شاهد تورم و افزایش قیمت اجناس در سطح بازار هستیم که این برخلاف شعار سال است، لذا از مسئولان انتظار داریم که هرچه سریعتر جلوی این تورم افسار گسیخته را بگیرند.

ماموستا رستمی ضمن تقدیر از نیروهای مسلح و حافظان امنیت در کشور و کردستان، خاطرنشان کرد: وجود نیروهای نظامی و امنیتی برای هر کشوری حیاتی است و امیدواریم خداوند منان به این عزیزان سربلندی و افتخار عطا نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha