شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
آیت الله فاضل لنکرانی در روز قدس

حوزه/رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) : مقابله با رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی در انقلاب ما یک شعار سیاسی محض نیست، بلکه شعاری برخاسته از تکلیف دینی است.

آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی در حاشیه راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۲ در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهارکرد: مکرر گفته‌ام اگر این انقلاب نبود معلوم نبود که امروز از کعبه و قبر مبارک پیامبر در مکه و مدینه اثری باقی مانده باشد!؟ هدف اینها از بین بردن این مراکز است منتهی با سیاست‌کاری، فریب‌کاری و حقه‌بازی. متأسفانه در سال‌های اخیر بعضی از سران کشورهای اسلامی را فریب جدّی دادند و بر خلاف خواست همه مسلمین با آنها ارتباط برقرار کردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه قم تصریح کرد: امروز حاکم واقعی در برخی از کشورهای همسایه که اکثر جمعیت‌شان شیعه هستند این رژیم است، اوست که برنامه‌ریزی می‌کند مساجد باشد یا نباشد، حتی تعدادی از روحانیون‌شان را به زندان برده و می‌برند، تماماً برنامه‌هایی است که این رژیم دنبال و طراحی می‌کند. لذا در مقابله و دشمنی این رژیم با اسلام هیچ تردیدی وجود ندارد.

آیت الله فاضل لنکرانی تصریح کرد: مردم مسلمان و روزه دار در ایران و غیرایران بر اساس یک وظیفه شرعی، انسانی و اجتماعی، روز قدس را که از یادگارهای امام بزرگوار و مورد تاکید رهبری معظم انقلاب است، با حضور پر شکوه خود گرامی می دارند. دلیل آن هم روشن است، امروز بزرگترین دشمن اسلام اسرائیل است، اسرائیل به دنبال هدم و نابودی اسلام است. بر این اساس مقابله با این رژیم غاصب در انقلاب ما یک شعار سیاسی محض نیست، بلکه شعاری برخاسته از تکلیف دینی است و مردم متدین و انقلابی هم به تکلیف دینی شان عمل می کنند لذا هر سال حضورشان باشکوه تر، قوی تر و مصمم تر است.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه بیان کرد: امروز بحمدالله بخوبی مشاهده می کنیم هسته مقاومت در دنیا روزبه روز قوی تر می شود و امیدواریم بزودی شاهد از بین رفتن این دولت جنایتکار کودک کش که آرزوی همه مسلمان هاست باشیم. یکی از اهداف و آرمان‌های بزرگ امام خمینی(ره) از انقلاب مقدس اسلامی، مقابله‌ با رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل بود. ایشان چنین تعبیر می‌فرمودند که این رژیم به منزله یک غده سرطانی برای جهان اسلام و بلکه برای جهان بشریت است.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha