یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
میلاجرد

حوزه/ استاد مدرسه علمیه فدک میلاجرد استان مرکزی گفت: بی حجابی پروژه ی جدید دشمن علیه نظام است که با رواج بی غیرتی مردان در سطح جامعه اسلامی دشمن به هدفش که براندازی نظام است نزدیک می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، خانم احمدی صبح امروز در نشست سیاسی که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فدک میلاجرد برگزار شد تصریح کرد: بی حجابی پروژه ی جدید دشمن علیه نظام است و با رواج بی غیرتی مردان در سطح جامعه، دشمن به هدفش که براندازی نظام است نزدیک میشود.

وی افزود: حجاب یک واجب شرعی است که در قرآن صراحتا به حد و نحوه ی آن اشاره شده است و با رعایت حجاب اعلام می کنیم که ما به آیات قرآن ایمان داریم و گروهی که به مسئله حجاب بی تفاوت هستند اعلام می کنند که ما به آیات قرآن ایمان نداریم.

استاد مدرسه علمیه فدک میلاجرد استان مرکزی خاطرنشان کرد : دشمن با جنگ ترکیبی علیه نظام اسلامی این بار با یک پروژه به اسم «زن، زندگی، آزادی» وارد عمل شده است که ما باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم جوانان و نوجوانان در دام این گونه شعارها بیفتند و زبان دشمن باشند.

احمدی افزود: به علت کم کاری مسئولین مقام معظم رهبری خود وارد عمل شدند و بی حجابی را نه تنها حرام شرعی بلکه حرام سیاسی اعلام کردند یعنی بی حجابی جنگ با نظام و حاکمیت اسلامی است.

وی در پایان گفت: طلاب باید با تمام توان وارد عمل شوند و از نظام و حاکمیت اسلامی دفاع کنند و جوانان و نوجوانان را آگاه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha