یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1082448
۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
اعتکاف رمضانیه یزد

حوزه / اعتکاف رمضانیه در استان یزد با حضور چشمگیر جوانان و نوجوانان انقلابی و مؤمن شکست دیگری را در پرونده دشمن به ثبت رساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، اعتکاف رمضانیه مسجد ملااسماعیل یزد درحالی امشب به پایان رسید که حضور بسیار چشمگیر جوانان و نوجوانان دهه هشتادی و نودی همگان را متعجب کرده بود، زیرا شاهد حضور بیش از ۱۴۰۰ نفر از جوانان مومن و انقلابی در اعتکافی بودند که دشمن برای نیامدن آنها در برنامه‌های مذهبی هزینه‌های گزافی متحمل شده بود.

دشمن اواسط سال گذشته با هدف از بین بردن حجاب، فوت مهسا امینی را بهانه کرد تا بتواند موجی از خشم را بر علیه جمهوری اسلامی به پا کند و با عناصر خودفروخته داخلی و خارجی بر این مسئله دمید.

دختران و پسران دهه هشتادی و نودی مورد هجمه دشمن قرار گرفتند و با انتشار تصاویر و مطالب کذب در فضای مجازی و صدها شبکه ماهواره‌ای به نوعی عمل کردند که شاهد صحنه‌های دلخراشی در داخل کشور بودیم و متأسفانه افرادی نیز در این اعتشاشات فوت شدند و یا به شهادت رسیدند.

دشمن از اغتشاشات راه به جایی نبرد و توطئه‌های آنها در مقابل بصیرت مردم راه به جایی نبرد، چرا که دست آنها برای ملت شریف ایران رو شده بود و لذا چراغ این فتنه پس از چند ماه خاموش شد.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز بارها و بارها در جمع مسئولان کشور و نسل جوان بیان کرده‌اند، کار دشمن دشمنی است و هیچگاه از توطئه‌های خود علیه ایران اسلامی دست برنخواهد داشت، اما ملت فهیم ایران با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری در مقابل دشمن ایستاده و همین مسئله رمز پیروزی آنهاست.

از آنجایی که دشمن در اغتشاشات راه به جایی نبردند، این توطئه را ادامه دادند تا سبب شوند شکاف عمیقی بین نسل جوان و نسل انقلاب به وجود آورند و برای تحقق این قضیه نیز چندین ماه با تمام ظرفیت خود شایعه پراکنی کردند تا به نتیجه برسند، اما بازهم شکست خوردند و خیلی سریع با پاسخ محکم نسل جوان کشور مواجه شدند.

ماه مبارک رمضان فرا رسید و نقشه‌های دشمن مثل بیش از ۴۰ سال گذشته توسط مردم فهیم و با بصیرت ایران اسلامی نقش برآب شد، به طوری که نه تنها فاصله‌ای بین نسل جوان و اسلام و انقلاب نیفتاد، بلکه سبب اشتیاق آنها برای حضور در مراسمات مذهبی نیز شد که در همین راستا در استان یزد و در اعتکاف رمضانیه شاهد حضور چشمگیر جوانان و نوجوانان بودیم.

دشمن باید این را بداند که نسل جوان امروز کشور تربیت شده مکتب امام خمینی(ره) و ادامه دهنده راه رزمندگان هشت سال دفاع مقدسی هستند که با کمترین سن برای دفاع از خاک و ناموس به میدان مبارزه با دشمن بعثی آمدند و هیچگاه در مقابل این توطئه‌ها نه شکست خورده و نخواهند خورد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    1 0
    دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند، این جوانان هستند که در هر صحنه ای دشمن را ناامید می کنند