شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
ت

حوزه / امام جمعه بادرود، گفت: حضور آگاهانه و پرشور مردم در صحنه‌های مختلف، تمام نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر بادرود ضمن تبریک عید سعید فطر، اظهار داشت: عید سعید فطر، عید شکرگزاری، عبادت، بشارت، پاداش و عید وحدت امت اسلام و عید دریافت جوایز الهی است.

امام جمعه بادرود، گفت: حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس ثابت کرد که رژیم کودک کش صهیونیستی در آستانه زوال و نابودی است و برای همیشه از صحنه و صفحه روزگار محو خواهد شد.

حجت الاسلام قاسمی، مسئله حجاب را یک امر شرعی برای مسلمانان دانست و خاطرنشان کرد: حجاب یک امر شرعی و قانونی است.

وی با ابراز تأسف از اینکه عده‌ای ناخواسته از نقشه شوم دشمنان حمایت می‌کنند، گفت: ما وظیفه داریم تا واقعیت‌ها را برای مردم روشن کنیم و بگوییم که دشمنان چه خواب‌هایی برایمان دیده‌اند.

امام جمعه بادرود، با بیان اینکه دشمن از بیداری ملت مسلمان ایران هراس دارد، اظهار کرد: حضور آگاهانه و پرشور مردم در صحنه‌های مختلف، تمام نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده است.

وی با انتقاد از عدم تحقق احداث ساختمان جدید ثبت و اسناد در بادرود، گفت: مسئولین قول دادند که ساختمان جدیدی را در اختیار سازمان ثبت اسناد بادرود قرار دهند، اما با گذشت چند سال هنوز به وعده‌های خود عمل نکردند.

حجت الاسلام قاسمی ضمن قدردانی از مسئولین استانی و شهرستان، در تکمیل جاده ترانزیت بادرود کاشان، یادآور شد: تکمیل جاده ترانزیت بادرود کاشان به مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان در کاهش تصادفات بسیار چشمگیر بود.

امام جمعه بادرود، به دو انتخابات مهم مجلس و خبرگان رهبری در سال جدید اشاره کرد و گفت: لازم است همه آحاد مردم در سراسر کشور افراد متعهد و متخصص شایسته و با صلاحیت را در این دو جایگاه مهم بفرستند.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha