دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
کد خبر: 1082796
۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
محمدی امام جمعه جم

حوزه/ امام جمعه جم گفت: ترویج بی حجابی مبارزه با شخصیت و شأن گرانمایه زن است و زنانی که دچار آسیب می شوند، زندگی آرام و در خور شأنی نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم امروز در خطبه های نماز عید فطر، اظهار داشت: ثمره روزه تقواست وحفظ دستاوردهای رمضان توفیق عظیمی است.

وی افزود: تقویت تقوا در جامعه باعث رسوایی منافقین خواهد شد و با تقوا جلوی عرفان ها دروغین گرفته می شود.

امام جمعه جم با بیان اینکه امربه معروف ونهی از منکر پایه همه عبادات وزمینه اجرای فرامین الهی است، بیان داشت: امر به معروف ونهی از منکر باعت تعالی جامعه و انسان ها است.

حجت الاسلام محمدی گفت: تقویت و حمایت از نظام و تبیین دستاوردهای آن ترویج معارف و کمک در تمدن سازی اسلامی است.

وی عنوان کرد: تبعیت از نائب امام و ولایت مطلقه فقیه امری شرعی و حیاتی است مخصوصا در این برهه از زمان از اهمیت زیادی برخوردار است.

امام جمعه جم با تاکید بر اینکه حجاب اصل شرعی و قانونی و باعث اقتدار زن مسلمان است، بیان کرد: همه موظف هستند به تکلیفشان به نحو احسن و بادقت عمل کنند.

وی ادامه داد: ترویج بی حجابی مبارزه با شخصیت و شأن گرانمایه زن است و زنانی که دچار آسیب می شوند، زندگی آرام و در خور شأنی نخواهند داشت.

حجت الاسلام محمدی ابراز کرد: همه در قبال نجات جامعه مسئول هستند و باید با شرایط و ظرافت و آشنایی با شیوه ها امر به معروف و نهی از منکر کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha