پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان گفت: زمانی می‌توان گفت جلسات برکات خوبی داشته که مردم پس از آن شاهد رفع مشکلات و دغدغه‌های خود باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز در شورای اداری استان همدان که در شهرستان تویسرکان برگزار شد، با بیان اینکه این جلسات برای عیب یابی، بیان مشکلات و ارائه راه حل و رفع دغدغه‌های مردم است، اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که باید در نحوه انجام کارها و فعالیت‌ها مد نظر باشد، این است که نسبت به سرعت عمل در کار حساس باشیم.

وی افزود: گاهی اوقات پروژه‌ای که باید در عرض چند ماه به پایان برسد، سال‌ها طول می‌کشد و این در جامعه اثرات منفی به همراه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با تأکید بر اینکه لازم است تا در عرصه مسائل اقتصادی نگاهی وسیع داشته باشیم، اظهار کرد: برای حمایت از سرمایه گذار در گام اول باید فرهنگ اقتصادی در بین مسئولان و در بین مردم را توسعه دهیم.

وی با بیان اینکه با برگزاری جلسات در شهرستان‌ها از نزدیک با ظرفیت‌های موجود در سراسر استان آشنا می‌شویم، گفت: زمانی می‌توان گفت این جلسات برکات خوبی داشته که مردم تویسرکان پس از آن شاهد رفع مشکلات و دغدغه‌های خود باشند.

امام جمعه همدان، تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت آرامگاه حقوق نبی به عنوان یکی از اماکن مذهبی استان و شهرستان تویسرکان، تعیین و تکلیف و آغاز ساخت مسکن نهضت ملی، از مواردی است که جز دغدغه‌های مردم تویسرکان است و به باید به صورت ویژه به آن پرداخت.

وی با بیان اینکه در برابر عملکردها باید پاسخگو باشیم، یادآور شد: ظرفیت‌های فرهنگی که در اختیار دستگاه‌هاست باید در اختیار جوانان قرار دهیم و از احتکار این ظرفیت‌ها جلوگیری کنیم.

رئیس شورای فرهنگی عمومی استان همدان با تأکید بر اینکه مهم منافع مردم است، اظهار کرد: همگرایی و وحدت مسئولان باعث پیشرفت جامعه و کشور خواهد شد.

وی یکی از ظرفیت‌های بسیار مهم که مدیران می‌توانند برای گره گشایی از آن استفاده کننده را گروه‌های جهادی عنوان کرد و گفت: بسیج، گروه‌های جهادی و گروه‌های مردمی پای کار هستند و مدیران می‌توانند از این ظرفیت برای حل مشکلات استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی ادامه داد: می‌توان برای حل مشکل ساخت مسکن از این ظرفیت‌ها که به خوبی پای کار هستند به نحو احسن بهره برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha