پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
کد خبر: 1085205
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
تبریز

حوزه/ معاون عمران روستایی بنیاد مسکن آذربایجان شرقی گفت: از ۲ هزار و ۲۰ روستای استان در ۵۲ درصد روستاها طرح هادی و بهسازی معابر اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حسین اکرمی‌وش معاون عمران روستایی بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی در تور رسانه ای بازدید از روستاهایی شهرستان مراغه گفت: امسال برای بیش از ۱۰ هزار خانه روستایی در آذربایجان‌شرقی سند مالکیت صادر می‌شود.

وی افزود: اجرای طرح هادی در روستاهای آذربایجان‌شرقی بالاتر از میانگین کشوری است. از ۲ هزار و ۲۰ روستا استان در ۵۲ رصد روستاها طرح هادی و بهسازی معابر اجرا شده است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن آذربایجان شرقی افزود: با اجرای طرح هادی معابر یک‌هزار و ۵۰ روستا زیرسازی، جدول‌گذاری، پیاده‌روسازی، آسفالت و سنگ فرش شده است.

وی اضافه کرد: امسال برای طرح‌های هادی استان ۴۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که از این میزان ۳۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

اکرمی‌وش یادآور شد: در بخشی از روستاهای استان طرح هادی در دو یا سه فاز اجرا شده است.

وی در ادامه از مطالعه طرح هادی تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان خبر داد و افزود: در ۵۶۰ روستا مطالعه طرح هادی برای اجرا بازنگری شده است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: امسال همچنین برای بیش از ۱۰هزار خانه روستایی در آذربایجان‌شرقی سند مالکیت صادر می‌شود.

به گفته معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان، برای بهسازی معابر روستاها از محل قیر رایگان با تخصیص ۱۹۶ میلیارد تومان بیش از ۲.۵ میلیون مترمربع از آسفالت ریزی در استان اجرا خواهد شد.

اجرای طرح هادی در ۲۰۲۰ روستای آذربایجان‌شرقی

اجرای طرح هادی در ۲۰۲۰ روستای آذربایجان‌شرقی

اجرای طرح هادی در ۲۰۲۰ روستای آذربایجان‌شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha