سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
نماز جمعه بوشهر

حوزه/ حجت الاسلام مصلح با اشاره به سالروز لغو نهایی لایحه ننگین کاپیتولاسیون در ایران، گفت: به برکت انقلاب اسلامی این لایحه ننگین به طور کلی برداشته شد و ایران اسلامی اجازه حضور هیچ مستکبری را نخواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حجت الاسلام عبدالحسین مصلح در خطبه های نمازجمعه این هفته بوشهر، با تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) به ثبت نام حوزه های علمیه، اظهار داشت: امروز ثبت نام و رفتن به حوزه های علمیه از واجب کفایی خارج شده است.

امام جمعه موقت بوشهر افزود: امام جعفر صادق(ع) در تبیین معارف دینی به گونه ای نقش آفرینی کرده است که امروز ایشان را به عنوان رئیس مذهب جعفری می شناسیم.

حجت الاسلام مصلح با اشاره به سالروز لغو نهایی لایحه ننگین کاپیتولاسیون در ایران، گفت: به برکت انقلاب اسلامی این لایحه ننگین به طور کلی برداشته شد و ایران اسلامی اجازه حضور هیچ مستکبری نخواهد داد و آمریکایی ها را با خاری و ذلت از منطقه بیرون کردیم.

وی با اشاره به روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و روز پاسداشت زبان فارسی، افزود: همه ما باید نسبت به حفظ این ارزش ملی و زبان فارسی غیور باشیم و هرگاه این زبان در معرض آسیب بود، غیرتمندانه واکنش نشان دهیم و از آن پاسداری کنیم.

امام جمعه درباره تعرض رژیم صهیونیستی به نوار غزه، گفت: حمایت از فلسطین و انتفاضه فلسطین اولویت اول کشورهای اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha