دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
کد خبر: 1086598
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
نشست بصیرتی دهه هشتادی ها در کرمانشاه

حوزه/ اولین نشست بصیرتی جوانان بسیجی دهه هشتادی پایگاه مقاومت امام علی(ع) مسجد حضرت قمربنی هاشم(ع) شهرک جهاد کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، حجت الاسلام رحمان فرج اللهی، امروز در اولین نشست بصیرتی جوانان بسیجی دهه هشتادی مسجد حضرت قمربنی هاشم(ع) شهرک جهاد کرمانشاه با تبیین اهمیت تبعیت از امام خامنه ای(مدظله العالی)، گفت: شما جوانان انقلابی امید این کشور هستید و با تلاش می توانید برای آینده خود و کشورتان مفید باشید.

مسئول قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی با ذکر حدیتی از امام باقر(ع) که فرمودند: کمال انسان در سه چیز است، اول فهمیدن دین، دوم صبر در مقابل مصیبتها و سوم اندازه گیری در زندگی، گفت: راه دین دار شدن واقعی شما جوانان، توجه به کتاب الهی و درک مفاهیم آن و آشنا شدن با احکام شرعی است.

وی بهترین راه برای پیمودن صراط مستقیم را انتخاب مرجع تقلید دانست و گفت: عمل به دستورات و انتخاب مرجعی بصیر و دشمن شناس الزامی است.

حجت الاسلام فرج اللهی با توصیه اکید به جوانان که در آستانه امتحانات خرداد تلاش بیشتری به خرج دهند، گفت: ضمن آرزوی موفقیت شما در امتحانات پایان سال، افرادی که معدل بالاتری کسب کنند به اردوی زیارتی قم اعزام خواهند شد.

در پایان این نشست از جوانان فعال مسجدی با لوح تقدیر توسط هیئت امناء قدردانی به عمل آمد.

نشست بصیرتی دهه هشتادی ها در کرمانشاه برگزار شد

نشست بصیرتی دهه هشتادی ها در کرمانشاه برگزار شد

نشست بصیرتی دهه هشتادی ها در کرمانشاه برگزار شد

نشست بصیرتی دهه هشتادی ها در کرمانشاه برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha