یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 1087979
۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
طرح رایگان ویزیت مردمی

حوزه/ طرح رایگان ویزیت مردمی «رأفت کریمانه» به مناسبت دهه کرامت و با مشارکت ۱۲ پزشک در بوشهر اجرا و تعداد ۲۵۷ نفر از این امکان بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مقارن با آغاز دهه کرامت و به‌مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س)، دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر امروز طرح ویزیت تخصصی و فوق تخصصی رایگان برای آحاد مردم استان بوشهر با عنوان «رأفت کریمانه» در این استان آغاز شد.

مهران خوردبین مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۲ پزشک متخصص و فوق متخصص در زمینه‌های جراحی قلب، بیماری‌های عفونی، ارتوپدی، زنان، اطفال، داخلی، گوش، حلق بینی، روانپزشکی، کلیه و مجاری ادراری و پوست از کلینیک ملت در این طرح حضور دارند.

وی ادامه داد: طرح رأفت کریمانه با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان بوشهر آغاز شده که اعتبار این طرح نیز از جانب این نهادها تأمین شده است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر، با اشاره به شعار دهه کرامت مبنی بر، خدمت کریمانه، همدلی و امید آفرینی، اظهار کرد: طرح ویزیت رایگان که برای آحاد مردم استان بی‌هیچ منعی برگزار شد، با هدف ایجاد و ترویج فرهنگ رضوی در راستای تحقق شعار دهه کرامت ۱۴۰۲ انجام گرفت که با رضایت مردم همراه بود.

خوردبین تصریح کرد: تعداد ویزیت‌های انجام شده ۲۵۷ نفر بوده که از این میان ۸۵ ویزیت فوق تخصص و ۱۷۲ ویزیت متخصص به اعتبار سه میلیون و ۱۱۴ هزار تومان بوده‌ است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha