سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مسابقه یاد یار مهربان

حوزه / معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد از برگزاری مسابقه «یاد یار مهربان» با محوریت وصیتنامه سیاسی الهی امام خمینی (ره) به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد خبر داد.

خانم مریم حسن پور معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، اظهار داشت: به‌مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، مسابقه فرهنگی با عنوان «یاد یار مهربان» از متن وصیتنامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) توسط حوزه علمیه خواهران استان یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسابقه که با هدف آشنایی مخاطبان با اندیشه‌های امام راحل، به صورت سراسری و مجازی برگزار می‌شود، علاقمندان تا تاریخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ فرصت دارند که در بخش‌های مختلف این مسابقه شرکت کنند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران یزد به تشریح شیوه‌های شرکت در مسابقه پرداخت و گفت: این مسابقه در دو بخش مسابقه آنلاین و تولید پادکست یا فیلم کوتاه از وصیت نامه امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد که در بخش اول مسابقه از متن وصیت نامه سیاسی – الهی حضرت امام خمینی(ره) به صورت آن‌لاین (غیرحضوری) و تستی، در تاریخ ۱۴ لغایت ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ از طریق لینک https://survey.porsline.ir/s/qTW۷oEgl اجرا خواهد شد.

وی تولید پادکست یا فیلم کوتاه از وصیت نامه امام خمینی(ره) را بخش دوم مسابقه «یاد یار مهربان» معرفی کرد و یادآور شد: شرکت کنندگان می‌توانند در رشته‌های ساخت فیلم کوتاه و پادکست، آثار خود را با محوریت وصیت نامه حضرت امام خمینی(ره) همراه با رعایت شرایط تا تاریخ ۲۰ خرداد ماه به شماره تلفن ۰۹۱۳۸۵۰۳۸۳۰ از طریق پیام رسان ایتا ارسال نمایند.

حسن پور رعایت شرایط را در ارزیابی آثار مهم دانست و گفت: رعایت زمان کلیپ و پادکست (حداکثر ۳ دقیقه) و درج هشتگ یاد یار مهربان (#یاد یار مهربان) به همراه نام و نام خانوادگی و شماره تلفن در ذیل اثر، از شرایط لازم جهت ارزیابی است.

وی اظهار کرد: همزمان با عید بزرگ غدیر خم، به ۱۴ نفر از برگزیدگان این مسابقه به قید قرعه جوایزی اهداء خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha