سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
زاهددوست

حوزه/ امام جمعه خورموج گفت: شناساندن، ترویج و تبیین اندیشه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به نسل جوان و آشنایی نسل سوم و چهارم جامعه با امام(ره) ضروری و لازم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست صبح امروز در همایش روز ملی حمایت از خانواده زندانیان (نسیم مهر) که با حضور فرمانداران و مقامات قضایی چند شهرستان استان، خیرین و خانواده مددجویان برگزار شد، اظهار داشت: در حکومت اسلامی همه کار زندان، زدن پابند نیست، بلکه زندانبان باید بتواند زندانی را در زندان به مسائل مهم فرهنگی و تربیتی پایبند کند، همچنان که امام(ره) فرمودند زندان‌ها باید دانشگاه باشد.

امام جمعه خورموج افزود: اگر بخواهیم در فرآیند اصلاح و تربیت که مأموریت اصلی زندانبان است موفق باشیم، باید در جهت رفع دغدغه‌های اصلی خانواده زندانیان تلاش کنیم، چرا که توجه به مشکلات خانواده زندانی بخشی از فرآیند اصلاح و تربیت است.

وی خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از مشکلات عدیده فرهنگی و اجتماعی خانواده زندانیان، تعیین مجازات جایگزین حبس می‌تواند برای زندانیان و خانواده‌های آن‌ها مؤثر باشد.

تبیین اندیشه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به نسل جوان ضروری و لازم است

حجت‌الاسلام زاهددوست همچنین امروز در نشستی دیگر که به منظور هماهنگی برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در خورموج برگزار شد، اظهار کرد: ارتحال حضرت امام خمینی(ره) از شعایر دینی است و بر عموم مردم و مسئولان تکلیف است که تمام سعی خود را در جهت بزرگداشت این روز و شخصیت حضرت امام(ره) بکار گیرند.

امام جمعه خورموج بیان کرد: شناساندن، ترویج و تبیین اندیشه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به نسل جوان و آشنایی نسل سوم و چهارم جامعه با امام(ره) ضروری و لازم است.

وی با بیان اینکه هماهنگی و تعامل همه دستگاه‌ها و ادارات سطح شهرستان در برگزاری با شکوه مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) ضروری است، گفت: حضور گسترده مردم در برنامه‌های سالروز ارتحال حضرت امام(ره) سبب ناامیدی دشمنان اسلام و خنثی شدن توطئه‌های آنها می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha