چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
کد خبر: 1089648
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
ل

حوزه / کاروان زیر سایه خورشید در کاشان گفت: رسالت آیین پرچم گردانی در اقصی نقاط ایران و دنیا، زیارت فراگیر و گسترده همه عاشقان امام رضا(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت‌الاسلام حسین جلیلی روحانی کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به منطقه شمال استان اصفهان در کاشان، شب گذشته در جشن میلاد مهر و ماه، به تفسیر فلسفه زیارت از راه دور اشاره کرد، اظهار داشت: رسالت آیین پرچم گردانی در اقصی نقاط ایران و دنیا، زیارت فراگیر و گسترده همه عاشقان امام رضا(ع) است.

حجت‌الاسلام جلیلی، با اشاره به اینکه خانه امام رضا(ع)، باب لطف و کرم و مهربانی فراگیر برای همه افراد است، افزود: ثامن الائمه حجت خدا بر زمین و شاهد همه احوالات عاشقانش است که حتی فرد فرد زائران و عاشقانش را به اسم می‌شناسد و خواسته همه آنها را می‌داند.

وی با اشاره به اهمیت توجه روزانه مردم به ساعات عاشقی هشت صبح و هشت شب، تصریح کرد: علاقه‌مندان به امام رضا(ع) در این ساعات منتسب به حضرت با قرائت صلوات خاصه یا صلوات علاوه بر عرض ادب و ارادت خود به ساخت مقدس ثامن الحجج، ارتباط خود را با واسطه فیض الهی قطع نکنند تا بیشتر عنایت و کرامت حضرت را در زندگی خود ساری و جاری کنند.

وی تصریح کرد: وصل شدن به شمس الشموس عامل بزرگ شدن روح و وسعت کمالات و افزایش معرفت انسان است.

حجت الاسلام جلیلی اظهار کرد: دهه کرامت بیشترین و بهترین فرصت عرض ارادت و زیارت از راه دور برای تمامی محبان ولایت و امامت خاصه امام الرئوف با صفات مهربانی فراگیر و قابل درک و لمس است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha