سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
دبیر جامعه روحانیت شیراز

حوزه/ تولیت آستان مقدس سید علاءالدین حسین(ع) گفت: بیشترین امامزادگان در فارس و بیشترین این امامزادگان در شیراز است، اما مسائلی در اطراف این امامزاده وجود دارد که مایه شرم ساری است، بنابراین انتظاری که از مسئولان داریم این است که زمینه حضور مردم را در این امامزادگان گسترش دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری ظهر امروز در آیین رونمایی از سنگ مزار حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع)، اظهار داشت: کارگاه سنگ حرم مطهر سیدعلاءالدین حسین(ع) این سنگ را ساخته، البته سنگ مضجع شریف بسیاری از مراجع و بسیاری از بزرگان نیز در این کارگاه ساخته شده است.

وی افزود: حدود چهار سال به صورت مستمر و منحصر به فرد بر روی سنگ مزار حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع) کار شده و به جز برش آن، تماما با دست کار شده است.

تولیت آستان مقدس سید علاءالدین حسین(ع) تصریح کرد: این انتظار از مسئولان استان وجود دارد که ۱۰ درصد از دلسوزی خود را برای حرم مطهر سیدعلاءالدین حسین(ع) بگذارند و نسبت به آن دغدغه‌مند باشند.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین امامزادگان در فارس و بیشترین این امامزادگان در شیراز است، اما مسائلی در اطراف این امامزاده وجود دارد که مایه شرم ساری است، بنابراین انتظاری که از مسئولان داریم این است که زمینه حضور مردم را در این امامزادگان گسترش دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha