شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
کد خبر: 1092206
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
جلسه معاونان تهذیب

حوزه/  در جلسه معاونان تهذیب مدارس علمیه استان بوشهر فعالیت های تهذیبی و تربیتی مدارس بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه معاونان تهذیب مدارس علمیه استان بوشهر امروز با حضور حجت الاسلام خدری مدیر حوزه علمیه استان برگزار شد.

حجت الاسلام امید ماندگار معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر در این جلسه ضمن خیر مقدم، گزارشی از فعالیت‌های تهذیبی حوزه استان را ارائه کرد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر با تقدیر از تلاش های صورت گرفته توسط معاونان تهذیب مدارس، خواستار جمع آوری گزارش فعالیت های هر مدرسه و ارائه آن در قالب یک گزارش مصور و مکتوب شد.

وی در ادامه با اشاره به موضوعات جلسه اظهار کرد: ارائه گزارش از وضعیت تهذیبی و فعالیت‌های فرهنگی انجام شده مدارس در سال تحصیلی۱۴۰۲-۱۴۰۱ توسط معاونین تهذیب، مصاحبه ورودی‌های جدید و دوره میثاق طلبگی، برنامه تابستان مدارس علمیه استان و برگزاری زمون سالیانه حفظ قرآن کریم و نهج البلاغه از موضوعات جلسه امروز است

در ادامه این نشست معاونان تهذیب مدارس علمیه استان به ارائه گزارشی از فعالیت های تهذیبی و تربیتی سال جاری این معاونت در مدارس علمیه پرداختند.

برگزاری جلسات مکرر درس اخلاق با حضور اساتید استانی و شهرستانی و اعزامی، برگزاری کلاس های فن خطابه و منبری، برگزاری آیین های تلبس و عمامه گذاری، برپایی محافل آموزش قرآنی به صورت روان خوانی و حفظ از مهمترین برنامه های اجرا شده تهذیبی و تربیتی در مدارس علمیه استان بود که از سوی معاونان تهذیب بیان شد.

گفتنی است، در این جلسه همچنین تصمیماتی در خصوص دوره میثاق طلبگی، برنامه‌های تابستانی مدارس علمیه جهت غنا بخشی به اوقات فراغت تابستان طلاب که فرصت مناسبی جهت توانند سازی های تخصصی طلاب است و آزمون سالیانه حفظ قرآن کریم و نهج البلاغه استان گرفته شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha