یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
نماز جمعه

حوزه / مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه همدان، گفت: در ادامه تریبون سپاری به اقشار مختلف به موازات گزارش مسئولان در تریبون نماز جمعه، این هفته میزبان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان همدان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام جعفر رحمانی مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه همدان امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در ادامه تریبون سپاری به اقشار مختلف به موازات گزارش مسئولان در تریبون نماز جمعه، این هفته میزبان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان همدان خواهیم بود.

وی افزود: مقرر شد تا حجت الاسلام امین رضایی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان همدان فردا به ایراد سخن و تبیین دغدغه‌ها و موضوعات روز جامعه کشاورزان و آخرین مواضع سازمان جهاد کشاورزی استان همدان بپردازد.

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه همدان خاطرنشان کرد: پس از تدبیر نماینده ولی فقیه در استان همدان در سپردن تریبون نماز جمعه در اختیار اقشار مختلف جامعه برای بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌ها، با بازخوردهای مثبتی در سطح جامعه روبرو شدیم و لذا طراحی و برنامه‌ریزی برای حضور در این جایگاه از اولویت‌های اصلی ستاد نماز جمعه همدان خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه به‌دنبال آن هستیم تا با استفاده از این فرصت، فرهنگ صحیح مطالبه‌گری و پاسخگویی را در جامعه ترویج دهیم، اظهار کرد: گروه‌های مطالبه‌گری شناسنامه‌دار و سازمان‌های مردم نهاد دارای مجوز می‌توانند در این زمینه فعالیت کنند و به بیان دغدغه‌های موجود بپردازند.

وی تصریح کرد: نماز جمعه این هفته همدان به امامت حجت الاسلام والمسلمین شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان اقامه و در حسینیه حضرت امام(ره) از ساعت ۱۰ و نیم به بعد پذیرای نمازگزاران خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha