چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1093475
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
تصاویر/ بازسازی واقعه غدیر خم در شهرستان میناب

حوزه/ بنافی در خصوص برگزاری مراسم تکریم واقعه غدیر در شهرستان بیان داشت: همه دستگاه های اجرایی و مسئولین باید همکاری و آمادگی لازم را برای تکریم واقعه غدیر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سومین جلسه شورای اداری دشتستان به ریاست احمد بنافی فرماندار شهرستان صبح امروز و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار دشتستان ضمن تبریک هفته قوه قضائیه اظهار داشت: دولت سیزدهم با وجود موانع و مشکلات اقتصادی میراث‌دار سختی‌هایی بود که با برنامه ریزی‌های مناسب توانست چالش‌های پیش رو را برطرف کند.

بنافی عنوان کرد: آمارهای سال گذشته نشان میدهد که جمهوری اسلامی ایران علیرغم تورم شاهد رونق بوده و در سیاست خارجه تعامل خود را با کشورهای همسایه افزایش داده بطوریکه امروزه شاهد دیپلماسی فعال هستیم.

فرماندار شهرستان دشتستان به حضور مستمر مدیران دستگاههای اجرایی دشتستان در مراسمات و توجه به هفته ازدواج آسان در تیرماه سال جاری و تکالیف دستگاه های اجرایی دشتستان نسبت به این موضوع اشاره کرد و گفت: همه مدیران ادارات شهرستان باید در مراسمات تقویمی و فراخوان ها حضور فعال داشته و با همکاری و مساعدت زمینه لازم برای ازدواج آسان را فراهم سازند.

بنافی در خصوص برگزاری مراسم تکریم واقعه غدیر در شهرستان بیان داشت: همه دستگاه های اجرایی و مسئولین باید همکاری و آمادگی لازم را برای تکریم واقعه غدیر داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha