دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پرچم غدیر

حوزه/ حرم مطهر علوی از برافراشته شدن پرچم غدیر در استانهای عراق در این روز مبارک خبر داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، با توصیه کمیته عالی رویدادهای غدیر، بخش خادمان افتخاری حرم مطهر علوی مقدمات برافراشتن پرچم غدیر در شهرهای عراق از استان های جنوبی را با هماهنگی نهادها و هیئت‌های مسئول پیگیری کرده است.

احمد الزورکانی رئیس بخش خادمان افتخاری حرم مطهر گفت: پیگیری مقدمات نهادها و هیئتهای اجتماعی مسئول برافراشتن پرچم غدیر در نقاط مشخص شده در استان های ذی قار، بصره، میسان و واسط از جمله وظایف ما بود.

الزورکانی افزود: تمرکز بر روی مکانهایی بود که امسال اضافه شده تا از میزان آمادگی‌ها مطلع شده و نتیجه آن به کمیته عالی اعلام شود؛ از شش مکان بازدید کرده و متوجه شدیم که نهادها کاملا آمادگی داشته و بسیاری از آنها در حال تلاش برای برگزاری مراسم در مراکز آن استان‌ها هستند.

الزورکانی در خصوص مدت زمان مقدمات برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد: بیش از یک ماه و نیم پیش از سوی دبیرخانه حرم مطهر دستور داده شد تا موانعی که ممکن است نهادها و هیئت‌های متولی این رویداد مهم با آن برخورد کنند، رفع شود.

شایان ذکر است که تعداد مکانهای تعیین شده برای این مناسبت در سال گذشته ۱۶ مورد بوده و در سال جاری به ۱۸ مکان ارتقا پیدا خواهد کرد.

پرچم غدیر در استان‌های عراق برافراشته خواهد شد

پرچم غدیر در استان‌های عراق برافراشته خواهد شد

پرچم غدیر در استان‌های عراق برافراشته خواهد شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha