سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
تبریز

حوزه/عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: زنده بودن انقلاب با دلبستگی مردم به ویژه نسل جدید به آن محقق می‌شود و نباید نیروهای انقلاب با استهلاک یکدیگر موجب کاهش این نشاط در مسیر وحدت شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی‌کنی در نخستین همایش شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی با محوریت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری که در مصلای اعظم تبریز، گفت: تبریز شهر قیام نیروهای مقاوم انقلاب اسلامی است و امیدواریم این حرکت آغازی مبارک برای انتخابات ۱۴۰۲ و دارای برکات برای نظام و کشور باشد.

وی ادامه داد: توفیقات نظام جمهوری اسلامی به عنوان امتداد این حرکت انبیا و اهل بیت (ع) حاصل حرکت بر محور تعالیم دینی و ایجاد قسط بر پایه خواست و حضور مردم است.

عضو جامعه روحانیت مبارز کشور افزود: این توفیق کم‌نظیری در تاریخ است که انقلاب و کشور ما با هدایت امام راحل و مقام معظم رهبری توانسته مردم را برای اقامه قسط به میدان بیاورد و نظامی را برپایه قسط و بر اساس رای و خواست مردم ایجاد کند.

زنده بودن انقلاب با دلبستگی مردم به آن محقق می‌شود

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری تاکید بر حضور و مشارکت مردم در همه عرصه‌ها دارند و انتخابات نمود این حضور است و در حوزه اقتصادی و فرهنگی نیز بر لزوم به میدان آوردن مردم در امور تاکید کرده‌اند و جریان کلی کشور بر پایه حضور مردم در صحنه‌های مختلف از انقلاب و دفاع مقدس گرفته تا همه برهه‌های چهل سال گذشته پیش رفته است.

حجت الاسلام مهدوی کنی افزود: رهبری نسبت به ایجاد دوگانگی هشدار داده و فرموده‌اند؛ آوردن و نگهداشتن مردم در صحنه مهم‌ترین مسأله است و ضعف در اجرا و پاره‌ای از نواقص افراد و مدعیان حرکت انقلابی نباید با کمرنگ شدن حضور مردم در صحنه جبران شود.

وی افزود: امیدواریم در مسیر انتخابات به‌گونه‌ای عمل کنیم که با دعوت از چهره‌های انقلابی اصلح و توانمند زمینه مشارکت بالای مردم فراهم شود، چون رهبری در شرایطی دعوت به انتخابات را شروع کرده‌اند که زمان زیادی تا برگزاری این رویداد مهم سیاسی باقیمانده و این حاکی از اهمیت حضور در این دوره از انتخابات است.

عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: زنده بودن انقلاب با دلبستگی مردم به ویژه نسل جدید به آن محقق می‌شود و نباید نیروهای انقلاب با استهلاک یکدیگر موجب کاهش این نشاط در مسیر وحدت شوند و امیدواریم این روحیه وحدت حاکم در آذربایجان شرقی در کل کشور متجلی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha