یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اقامه نماز عید قربان در دمشق با حضور بشار اسد

حوزه/ بشار اسد رئیس جمهور سوریه صبح امروز در مراسم اقامه نماز عید سعید قربان در مسجد افرم در شهرک مهاجرین دمشق حضور یافت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، بشار اسد رئیس جمهور سوریه صبح امروز نماز عید سعید قربان را در مسجد افرم در شهرک مهاجرین دمشق به امامت شیخ محمد توفیق رمضان البوطی اقامه کرد. وزیر اوقاف، تعدادی از مقامات کشوری، تعدادی از نمایندگان مجلس ملی، عده ای از علمای دین اسلام و جمعی از شهروندان در این نماز حضور داشتند.

شیخ البوطی در خطبه عید قربان گفت: این عید با عیدهای سال های گذشته تفاوت دارد چرا که امید می‌رود منادی فردای بهتری در تمام شدن رنجها باشد. هنوز بحران‌ها و مصیبت‌های شدیدی وجود دارد زیرا آنچه پیش از این گذشت بسیاری را آواره و فقیر کرد و باعث ریختن خون‌های زیادی شد، سوریه رنج های زیادی را متحمل شده است و مردم آن در سال های گذشته در کنار مسئولین مقاومت کردند.

خطیب نماز عید قربان در دمشق با یادآوری فراوانی و رفاه غیر قابل انکار مردم سوریه قبل از بحران‌های اخیر گفت: این آبادانی و ثباتی که میهن و مردمش از آن برخوردار بودند برخی را به تنگ آورده بود، لذا ابزارهای خود را به حرکت درآوردند تا در آن نزاع و بحران ایجاد کنند که در نتیجه مصیبت‌های زیادی به بار آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha