دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام محمدی

حوزه/ امام جمعه چهار باغ البرز خواستار برخورد جدی با مخلان امنیت جامعه شد و گفت: دستگاه قضا با سرعت عمل، تدبیر و اقدام مناسب، با برهم زنندگان امنیت روانی مردم برخورد کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام قادر محمدی امام جمعه چهارباغ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، با اشاره به کتاب الغدیر، نوشته مرحوم علامه امینی، اظهار داشت: اگر بخواهیم برای بصیرت یک نمونه و مصداق معرفی کنیم، بی‌شک مرحوم علامه امینی مؤلف کتاب گران‌سنگ الغدیر یکی از درخشان‌ترین چهره‌های اهل بصیرت در این عصر و زمان است.

حجت الاسلام محمدی، با اشاره به زیارت غدیریه، خاطرنشان کرد: از وجود مبارک و نورانی امام هادی(ع) دو ارثیه معرفتی بسیار مهم برای ما یادگار مانده است، یکی زیارت جامعه کبیره که یک دوره امام‌شناسی است، دوم زیارت غدیریه یک دوره امیرالمومنین‌(ع) شناسی است.

وی هتک حرمت به کتاب مقدس قرآن را محکوم کرد و گفت: اجازه دادن به اقدامات ضد اسلامی به بهانه آزادی بیان و سوزاندن قرآن کریم در سوئد یک اقدام وحشیانه است.

امام جمعه چهار باغ با اشاره به هفته حقوق بشر امریکایی، اظهار کرد: حمایت از حقوق بشر از بزرگ‌ترین دروغ‌های دولت‌مردان آمریکا و زشت‌ترین شوخی‌ها با جامعه بشری است.

حجت الاسلام محمدی خواستار برخورد جدی با مخلان امنیت جامعه شد و یادآور شد: دستگاه قضا با سرعت عمل، تدبیر و اقدام مناسب، با برهم زنندگان امنیت روانی مردم برخورد کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha