چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
محمدباقر قالیباف

حوزه/ رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت عالم ربانی حجت الاسلام والمسلمین سید شکرالله طاهری از روحانیون پیشکسوت لرستانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید شکرالله طاهری را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

درگذشت عالم وارسته مبلّغ و مدرّس پرهیزکار حوزه‌های علمیه لرستان یار دیرین امام و رهبری، حجت الاسلام والمسلمین حاج سید شکرالله طاهری خرم آبادی موجب تأسف و تأثر گردید، این روحانی جلیل‌القدر که پرورش یافته در خانواده‌ای متدین و اهل تقوا بودند در سراسر عمر خویش به فراگیری، ترویج و تبلیغ معارف دینی، دروس اخلاق و معرفت و تربیت شیفتگان و طلاب اهتمام مجدانه‌ای داشتند و به‌عنوان چهره‌ای مبارز در دوران نهضت اسلامی و خدمتگزاری صدیق پس از پیروزی انقلاب در عرصه‌های مختلف نقش موثری ایفا نمودند.

ضمن عرض تسلیت به روحانیت معزز حوزه‌های علمیه، مردم شریف و متدین استان لرستان و بیت مکرم، برای این عالم مهذب که در ایام پرفیض دهه ولایت و امامت به دیدار پروردگار نائل گشتند علو درجات و رضوان الهی و برای دوستداران و بستگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha