سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
چهار باغ

حوزه/ امام جمعه چهار باغ استان البرز خواستار حل مشکل جدی درختان باغ گلابی شهرستان چهار باغ و اقدام عاجل و جدی جهت جلوگیری از خشک شدن آن شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام قادر محمدی امام جمعه چهارباغ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، اظهار داشت: عید غدیر روز گشایش و فرج برای تمام بندگان خدا، طالبان نجات و سعادت ابدی و روز امید امت اسلام وجامعه بشری است.

امام جمعه چهار باغ با اشاره به عضویت ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای، یادآور شد: عضویت رسمی ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای به طور طبیعی منجر به نارضایتی و وحشت طرف غربی شده، چرا که سازمان همکاری شانگهای در حوزه‌های بسیاری نظیر حوزه اقتصادی فعالیت می‌کند و جمهوری اسلامی ایران، از این پس می‌تواند منافع منطقه‌ای خود را در این حوزه‌ها موثرتر دنبال و تأمین کند.

وی افزود: همچنین کشورمان به جهت برخورداری از زیرساخت‌های مناسب و شبکه‌های حمل و نقل ریلی و جاده‌ای، فرودگاه‌ها و بنادر، به ویژه بندر چابهار در دهانه اقیانوس هند، می‌تواند نقش مناسبی از نظر اقتصادی در این سازمان ایفا کند.

حجت الاسلام محمدی، در ادامه با بیان نقشه شوم دشمنان برای از بین بردن بنیان مستحکم خانواده‌های ایرانی، تصریح کرد: «رابرت مُرداک» صهیونیسم و غول رسانه‌ای غربی‌ها می‌گوید: «عفاف زُدایی و به‌دنبال آن فروپاشی خانواده، کلید رمز انحطاط تمدن ایران اسلامی است.»

وی با تأکید بر لزوم حل مشکل جدی درختان باغ گلابی شهرستان چهار باغ و اقدام عاجل و جدی جهت جلوگیری از خشک شدن آنها، خاطرنشان کرد: صدها اصله درخت باغ گلابی در عرصه ۸۰هزار متر مربعی در چهارباغ در حال خشکیدن است، از رییس کل دادگستری استان به‌عنوان رییس شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی انتظار می‌رود برای نجات درختان این باغ بزرگ اقدام جدی و فوری نماید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha