سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تبریز

حوزه/ مراسم تجلیل از فعالان نمازی و مهدوی دانش آموزان اداره آموزش و پرورش ناحیه دو تبریز با حضور حجت الاسلام صابر کارشناس نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان، در نماز خانه آموزش و پرورش ناحیه دو برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، مراسم تجلیل از فعالان نمازی و مهدوی دانش آموزان اداره آموزش و پرورش ناحیه دو تبریز با حضور حجت الاسلام صابر، کارشناس نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی در نماز خانه آموزش و پرورش ناحیه دو برگزار شد.

حجت الاسلام صابر با تبریک دهه امامت و ولایت با اشاره آیه سه سوره مائده، گفت: در روایات عید غدیر خم، از بزرگترین عید ها یاد شده (عید الله اکبر)، به خاطر این است که چهار اتفاق بزرگ رخ داده است.

وی افزود: مورد اول با معرفی حضرت امیرالمؤمنین(ع) به عنوان امام و مجری عادل و رهبری معصوم برای اجرای قوانین و مقررات دین، که موجب یأس کفار از دین شد، دومین مورد اتمام نعمت خداوند متعال است و سومین مورد اکمال دین اسلام، و مورد بعدی رضایت خداوند خداوند از دین شما، این روز را با عظمت کرده است.

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ نماز و زمینه سازی ظهور برای دانش آموزان، با تشکر و قدردانی از دانش آموزانی که در کانال نرجس خاتون فعالیت داشتند، افزود: ما باید از تمام ظرفیت های موجود برای ترویج و توسعه فرهنگ نماز و مهدویت استفاده کنیم، یکی از عوامل پیشرفت کارهای فرهنگی تجلیل از زحمت کشان و برگزیدگان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha