یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نماز خانه

حوزه / رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه گفت: رسیدگی به نماز خانه‌های مجتمع‌های بین راهی در ایام تابستان و اربعین به سبب مسافرت و عبور کاروان‌های زیارتی از شهرستان بندرلنگه ضرورت دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام علی خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه امروز به همراه دبیر ستاد اقامه نماز و نماینده فرمانداری از نماز خانه‌های مجتمع‌های بین راهی بازدید کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه اظهار داشت: لزوم رسیدگی به نماز خانه‌های مجتمع‌های بین راهی در ایام تابستان و اربعین به سبب مسافرت و عبور کاروان‌های زیارتی از شهرستان بندرلنگه، ضرورت دارد.

وی افزود: در این بازدیدها بر نحوه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، رعایت بهداشت محیط و نظافت سرویس‌های بهداشتی نظارت شد.

رئیس اداره تبلیغات بندرلنگه، با تأکید بر بازدید مستمر از نمازخانه‌های مجتمع‌های بین راهی و تاسیسات گردشگری بندرلنگه در طول سال، خاطرنشان کرد: تا پیش از شروع حرکت زائران، باید تذکرات لازم به مدیران مجتمع‌های گردشگری و واحدهای پذیرایی در خصوص آماده‌سازی نمازخانه‌ها از جمله رعایت بهداشت، شست‌وشوی فرش‌ها و نظافت سرویس‌های بهداشتی داده شود.

حجت الاسلام خلیفاوی اضافه کرد: با توجه به لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به مدیران تأسیسات گردشگری شهرستان تذکر داده شده بود که مُهرهای سنگی قابل شست‌وشو را جایگزین مُهرهای خاکی و به لحاظ بهداشتی از چادر و جانمازهای نو استفاده کنند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha